Niican

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Denice Lundahl - 2 oktober 2011 09:54

Ja kan man väl säga att jag är nu :)

Haha jag har nu fyllt år och haft en SÅ bra födelsedag man bara kan ha..

Någon som visste att jag har VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER ?

Det har jag, utan tvekan.

Av mina fina , Bebis, Göran, Lejla och Linda fick jag min EFTERLÄNGTADE one piece dräkt , wihoooo :)

Aldrig har jag varit så glad.

Men inte nog med det, jag fick också en smuuurf.

Haha ni är sjuka men jag är SÅÅ tacksam och jag ÄLSKAR er SÅ mycket ! <3

Så jävla skönt att mysa ner sig i den dräkten nu när vintern kommer.

Ni kan nog inte förstå hur glad jag är för att jag fick den :)

Men jag fick så klart jätte fina presenter utav alla andra också.

Och trots att vissa är som dom är och gör som dom gör så är jag väldigt glad för att alla ni som var här kom och förgyllde min kväll..

Fyfan vad kul jag hade :)

Så därför tackar jag alla mina fina och underbara vänner för firandet utav min födelsedag :)


Fick även ett fint firande på onsdagen med betald mat, drinkar och massa annat.

Ni är bääst , tack tack tack :)


För övrigt har veckan gått snabbt, för snabbt.

Sovit 3 h inatt och känner att jag måste fixa och trixa lite idag så blir lite att göra.

Imorgon är man tillbaka till verkligheten på jobb, wiho :)

I endast 5 dagar för sen jäävlar blir det sthlm för hela slanten :)

Oktober blir en händelserikmånad men det gillar vi ;) 


Nu har jag gett er en snabb och kort uppdatering.

Ni får nöja er med denna så länge så kommer det mer sen ;)



Im ouuut / Denice Sölvgren Lundahl :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards