Niican

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Denice Lundahl - 24 oktober 2011 18:20

full av liv, allt förenas här.

Som en cirkel sluts, av kärleks kraft.

Alla har en plats , allting har en menning,

De e vår värld, en värld full av liv . . . .



Just det , jag har helt glömt bort att berätta om vår Sthlm resa :)

Kan ju passa på att göra det nu.

Börjar med att jag jobbar natten mellan fre-lör.

Kommer hem vid 5 ungefär.
Sover vid halv 6 kanske och vaknar vid 8 igen.

Packar ner det sista och beger mig till Lush.

Hämtar upp henne och sen hämtar vi upp pojkarna. 
Är alldeles för okoncentrerade och hamnar lite galet.

Men vi hamna på rätt spår igen, kicka musiken på maax och hade en fin bilresa upp.

Lite sömn fick jag på vägen , wihoo :)

Snabbar oss på färjan och in i vår hytt.

Lagom trötta, hungrig och allmänt sega.

Vi bytar om osv och sen påbörja vår jakt på MAAAT ! :)

Haha blev buffe första dagen.

Fanns massa gott att välja på faktiskt .

Jag åt dock bara kyckling och potatisgratäng :)

Och Bebis tvinga mig att smaka lax, uuusch...

Efter hundra omgångar mat (Kändes det som)

Blev det efterrätt , wihoo :)
Bebis skulle inte ha för han var så mätt men till och med han smällde i sig lite efterrätt :) 

Sen hamna vi alla i en fin matkoma :)

Haha men det satte dock inte stopp på oss.

Jag ville så gärna bada och efter mycket tjat blev det lite förfest i bubbelbadet :)

Det var nice som fan.

Båten gunga och Luush var berusad när vi bastade, haha sjukt ball.

Efter det gick vi och handla en sourz som vi kunde dricka..

Det var nice ;)
Efter många snabba var vi alla lika festsugna.

Vi begav oss uppåt på båten och hitta bj bordet :)
Där kan man ju säga att vi fastna en stund , haha.

Och så blev det några fina drinkar på det. 

Tillslut bestämmer vi oss för att inta dansgolvet trots att vi inte har en aning om hur man dansar till den musiken..
Men vi hade SJUKT ball på dansgolvet, haha.
Flippade bara ut..

HAHA...

Dock var det inget kul dagen efter när vi skulle spendera MÅNGA timmar i helsingfors bakfulla :)
HAHA eller vissa var fortfarande fulla .

Vi fick typ sådär 4 timmars sömn :)

Haha men vi krigade ;)

Vi åt frukost på Mc donalds och vi dooog av skratt.

" Vill du ha hela kompaniet ? "

"Vad menar du nu riktigt ?"

Hahaha...

Sen kriga vi stan ett slag och sen slog vi oss ner på Waynes coffee.

Jag fick en egotröja av Luush, tack för den :)

Hon tyckte den passa mig :)

Haha och några timmar senare var vi på båten igen.

Då blev det bad igen och chill kväll :)

Med LITE alkohol , haha...

På måndagmorgon kom vi till Sthlm igen och då var det bara att köra och leta efter hotellet.

När vi hade hittat det och lämnat våra saker, drog vi och åt :)
Känns som att det typ var det enda vi gjorde på hela vår resa, haha.

Sen bestämde vi oss för att kriga stan.

Bebis ville absolut inte gå i stan men det slutade ändå med att han handla upp typ halva STHLM :)

Hahaha söötnööt..

Och samtliga tvingar mig att prova en RÖD SKJORTA..

Åhhh :( det gjorde ont i magen på mig.

Bebis tyckte verkligen att jag skulle köpa den men jag kan inte köpa en röd skjorta.

Så då gjorde han och Lejla det till mig ...

Ni är inte normala men tack för ni är så fina mina vänner :) <3

Och tack så mycket för skjortan :) 


Efter det leta vi upp ett ställe vi kunde ta oss en cider/öl.

Så satt vi där och snacka.

Den stora diskussionen blev ZLATAN !

Och jag tänker inte dra den här faktiskt...

Men det var en livlig diskussion dock.

Sen drog vi tillbaka till hotellet, fixa oss och gick och åt.

Vi åt en fin hamburgare på O´learys och spelade lite biljard .

Sen gick vi tillbaka till rummet, drack en del och spela ett sjukt drickspel som bebis hade köpt :)


Tisdagen var det ju dags för SVEEEEEEERIGE !!!

Och Farre anlände till Sthlm, wihoo :)

Så på kvällen kriga vi Sverigematchen och jag har redan skrivit hur fantastiskt det var.

Jag är så glad att jag tog mig dit faktiskt.

Det var en riktigt bra match och ett riktigt bra tryck.

Jag gillade det skarpt !! :)

Efter det blev det lite dricka på ett ställe vi hitta och sen fortsatte festen på vårt hotellrum med samma spel igen.

HAHA lite mer utflippat denna gången.

Det bytes kläder och saker som inte borde visas, visades genom fönstret osv..

HAHA sick.


Så det var ungefär vår resa, lite snabbt skrivet..

Vi hade kul som fan och jag hade LÄTT gjort det igen :)

Om man drar upp ett härligt gäng till sthlm och tar färjan så kan det bli riktigt sjukt.

Det var fan galet bara med oss så :)


Så om någon är sugen eller ska upp så följer jag gärna med :)



Neej nu ska jag se om jag kan plocka undan lite i min lägenhet.

Hade tänkt gå en runda men nu är det mörkt och det är SKIT kallt ute.

Kunde behövt det dock.

Vi får se hur det blir med det :)



Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards