Niican

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Denice Lundahl - 5 oktober 2011 22:08

Ännu mera snusk :)



Nu har det hänt. . . 

Det tog tid men nu har det skett.

Jag har för första gången i mitt liv gått hem med en kille som jag INTE kände.

Vi var ute och jag fastnade för dig.

Dina bruna ögon och ditt vackra leende fick mig på fall.

Inte på ett sätt som fick mig att tänka " han vore mitt nya pojkvänsmaterial " utan mer " jag skulle vilja spendera natten med honom "

Och jag vetifan hur det hände men nånstans mellan vi dansa och tog samma taxi hem så börja vi hångla och kunde knappt slita oss ifrån varandra.

Hela taxiresan hem fick vi anstränga oss för att inte slita av varandras kläder och ta varandra på plats.

Och när vi väl kom hem så hann vi knappt in genom dörren förrän det ena efter det andra klädesplagget föll till golvet.

Och jag har ingen aning om hur vi tog oss till sängen eller att vi ens var där förrän efteråt.

Då vi båda var helt utmattade och bara ville sova.


Lät det bra ?
Haha fick ett önskemål om mera snusk, så något snusk fick jag ju skriva.

Dock är det inte sant, haha.

Nu kanske jag gör någon/några besviken men tyvärr är jag INTE den tjejen som går hem med främmande killar när jag varit ute.

Jag har faktiskt aldrig haft ett one night stand måste jag få säga.

Det är inte riktigt min grej.

Jag är en väldigt mysig tjej som gillar mycket närhet, pussar , kramar och allmänt mys.

Och jag anser att ett one night stand är bara sex.

Dock är det väl väldigt individuellt  för vem man är med osv.

Men om jag raggar upp någon när jag är ute som jag går hem med för att ha sex så kan jag inte riktigt kräva mysdelen osv.

Och sen hade jag också känt mig lite som en slampa.

Ta nu inte detta fel.

Jag tycker det är helt okej att man går hem med folk , har sex osv.

Det är bara inte min grej.

Sen får andra göra vad/som dom vill :)

Det struntar jag i :)

Haha...



Från det ena till det andra så efter två skit dåliga dagar så har jag haft en underbar kväll tillsammans med mina fina :)
Och på lördag åker vi till Sthlm och det ska bli så kul.

Ni förgyller verkligen mina dagar och oavsett hur irriterad/arg/ledsen/sur/deprimerad osv jag är så får ni mig ALLTID på bättre humör.

Jag har världens bästa vänner och jag älskar er verkligen :)<3



För övrigt hoppas jag på ett bra läkarbesök imorgon.

Förhoppningsviss kan jag jobba när jag är klar, vi får se.

Och då hoppas jag på en bra dag på jobb också :)


Im ouuut / Denice Sölvgren Lundahl 


 


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards