Niican

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Denice Lundahl - 27 oktober 2011 21:53

Ett liv utan dig.

Om ditt hjärta hade slutat slå så hade mitt gjort detsamma.

Om du hade slutat andas så hade jag gjort likadant.

Jag hade inte ens kunnat föreställa mig hur mitt liv skulle sett ut utan dig.

Jag älskar dig så mycket att det gör ont i mitt hjärta.

Att förlora dig hade nog varit något av det värsta som kunde hända mig.


Min älskade underbara fantastiska systerdotter.

Om jag ska ge bort mitt hjärta till någon utan att bli sårad så är det till dig.

Du sätter alltid ett leende på mina läppar och du ger mig så mycket glädje bara utav att du finns.

Du förgyller mosters dagar din lilla busunge :)


Men min stackars Livan är sjuk :(
Hon har jätte hög feber.

Så jag var bara tvungen att springa över en stund och kolla till min gullunge lite.

Dock fick jag många leende och tjut när jag var där :)
Tur att hon var lite glad av att se mig i alla fall :)

Hoppas verkligen hennes feber går ner och hon mår bättre mitt lilla hjärta...

Och hoppas hon vet hur mycket hennes moster älskar henne , gör allt för det lilla livet :)<3



Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl 



Av Denice Lundahl - 27 oktober 2011 15:12

Fast jag egentligen inget vet . . .

Jag kan vilja trots att jag inte ens vet om det är möjligt. .

Jag kan önska trots att jag vet att det kanske är helt meningslöst. .

Men jag måste tro på den lilla chansen som finns. . 

Jag måste tro på att det kan ske. .

Jag bara MÅSTE !



Usch denna veckan är tung.

Men hoppas på att nästa blir bättre.

Jag sitter förgäves och väntar på mitt schema ifrån Cherry så jag kan börja planera min kommande månad.

Tråkigt när man inget vet och därav inget kan planera heller.

Men förhoppningsviss kommer det idag :)


Då hoppas jag på lite ledigt nästa månad i alla fall, haha :)



Neej inget vettigt att skriva..

Ha det så bra mina vänner / Denice Sölvgren Lundahl 



Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards