Niican

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Denice Lundahl - 30 oktober 2011 13:06

alla tänkbara broar.
Han har sänkt alla möjliga skepp.
Han har kallat dig äckliga hora.
Han har till och med spräckt din läpp
Borta några veckor från huset
Kommer hem med läppstift på kuken

Jag tror aldrig att han kommer å fatta

Så krossa alla fönster, slå in hans dörr
Låt honom veta, att inget är som förr
Säg som det är nu 
Finns ingen väg tillbaks för nån som är en looser
Ett riktigt jävla as . . . 


Bra låt det där ;)


Igår när klockan slog 20.00 och jag stämpla ut ifrån jobb efter en fredag med 11 timmars jobb, 4 timmars sömn och ett pass på 10 timmar så trodde jag att jag skulle få ta helg.

MEN ICKE !! :)

Haha fick förfrågan om att jobba idag också .

Så jag tackade ja till det :)

Dock sovit lite mer inatt men fortfarande alldeles för lite.

Men det är bara att skita i det och glatt gå till jobbet , haha :)

Ganska skönt att bara ligga och mysa i sängen fram tills man ska jobba :)


Så ja denna helgen har jag i stort sätt bara jobbat.

Tackar gudarna för att jag slapp jobba natten igår för då hade jag nog inte vetat vart jag skulle ta vägen..

Hoppas ni som varit lediga har haft det bra och njutit för mig med :)


Nej nu ska jag mysa vidare.

Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards