Niican

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Denice Lundahl - 3 oktober 2011 22:02

YOU :)



Yees detta inlägget är ALL YOURS :)


Det finns någon som fångat mitt hjärta.

Som fått mig alldeles knäsvag.

Som har gjort alla färger i min värld alldeles klara.

Som fått mitt hjärta att slå och  fått mina läppar att le.

Som gett mig mer smak av livet och fått mig att älska den plats jag befinner mig på.

Som förgyller mina dagar och får mig att njuta av varje sekund utav dagen ...


Trovärdigt ?

För mig låter det mer som en film.

Så är det ju såklart inte, haha :)
Pappas fru bad mig blogga om något intressant och hon ville gärna läsa lite om mitt kärleksliv.

Men just nu har jag så mycket annat så det vore dumt att påbörja något.

Sen kan man ju i försig aldrig styra över sina känslor och skulle det ske så sker det.

Men just nu strävar jag absolut inte efter att hitta någon.

Jag har börjat hitta tillbaka till singellivet och trivs faktiskt bra med det.

I alla fall ett tag till.

Tills jag rett ut allt annat i mitt liv och gjort allt som jag just nu måste/vill och ska få gjort :)

Så nu vet du det :)

Kanske vet du inte riktigt allt men man ska inte avslöja allt ;)

Haha.. 



Usch jag var så trött efter jobb men pussa ändå massa på min söta , underbara helt fantastiska systerdotter :)
Jag älskar henne så mycket att det gör ont .

Hon värmer mosters hjärta med sitt underbara leende, sina ljud och ja helt enkelt för hon är den fina flickan som hon är .

Sen har jag faktiskt varit duktig och varit på Zumba med min underbara syster :)

Det var roligt, lite svårt med kordinationen dock..

Men fotbollsspelare brukar vara ganska stela , haha och det är jag verkligen .

Men det är definitivt något som jag hade kunnat göra igen :)



Från det ena till det andra.

Torsdag är det dags för läkaren igen.

Gastroskopin ska göras.

HOPPAS HOPPAS HOPPAS på att dom kan se något så jag får veta vad det är, kan bli behandlad ordentligt och sen är det över.

Haha i alla fall kan man hoppas på det.

Men vi får se :)

Kommer DÖ av hunger.

Får inte äta något på 6 timmar innan och eftersom jag ska vara där vid tio så betyder det INGEN frukost .

Ska bli kul och jobba första timmarna och vara skit hungrig :)

Men det löser sig ..



Hoppas ni tyckte denna uppdateringen var mer intressant.

Tappat detta med blogga lite.

Kanske ska lägga ner ?

Vi får se :)

Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl :) 

Av Denice Lundahl - 3 oktober 2011 06:24

Jag vet inte varför men usch :(

Gillar det inte alls.

Inte det minsta faktiskt.

Har inte kunnat sova så bra inatt pga det.

Väldigt väldigt jobbigt...

Och det sitter fortfarande kvar :(
Detta jävla illamåendet.

Först när jag går och lägger mig så kan jag fanimej inte sova.

Sen när jag väl somnar så mår jag skit hela natten.

Vänder och vrider mig och bara inväntar att jag måste springa upp och spy.

Dock har jag inte spytt än men illamåendet sitter kvar.

Blir tokig.

Inte nog med det utan jag hittar inte min magmedicin :(

Fan också..

Blir nog ingen bra dag detta.

Dock ett kärt återseende på jobb, wihoo :)
Träffa alla mina änglar och snälla arbetskamrater :)

Hoppas jag inte är allt för trött bara ..



Men men här kommer den :)
Det är denna fina onepiecen som jag nu har i mina ägor :)
Tänkte mest om ni var nyfikna och ville se, hihi..

   



Nu ska jag fixa resten innan jobb.

Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards