Niican

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Denice Lundahl - 7 oktober 2011 17:14

me,

I see it in your eyes
Baby when i touch u feel so good you wanna cry  . . . 



FAN !!!

Jag blev besviken, ledsen och väldigt upprörd.
Jag fick PANIK !
Jag klara inte det. . . .

Tyvärr men vi gör om och vi gör rätt :)

Hela gårdagen var dock förstört, mådde skit, jätte ont i huvudet och allt kändes allmänt dåligt faktiskt...

Men men det är sånt som händer.

Ny dag , nya tag :)

Och jag tackar gudarna för att jag fått så snälla och  förstående arbetskamrater  , taack :)



Imorgon bär det av mot STHLM :)
Ska bli sjukt ball..

Tror vi kommer ha riktigt roligt..

Ser framemot dom närmsta 5 dagarna med 3 av mina finaste vänner :)

Haha dock kommer det inte vara lika roligt när klockan ringer klockan 08.00 och jag kommer ha sovit 3 timmar .

Men men sova kan jag göra när jag blir gammal :)



Jag önskar er alla en jätte trevlig helg i alla fall, njut tillfullo för det tänker jag göra.

Min sista lediga helg denna månaden :)


Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards