Niican

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Påminn mig . . .

Av Denice Lundahl - 31 januari 2012 20:45

Om att jag ALDRIG mer ska göra det.

1,5 dag utan mat, endast buljong och dryck igår.

Fick i mig 2 koppar buljong på hela dagen.

Pendla mellan ett fruktansvärt illamående och hunger.

Idag fick jag inte äta nånting och inte dricka 2 timmar innan.

Inte nog med det utan jag har tid 13.45 och kommer inte in förrän 14.30

Då får jag ligga där inne i säkert 30 minuter innan denna underbara läkare får för sig att komma !

Dock fick jag sova men ändå.

Jag var hungrig, trött och hade ingen energi alls.

Dom i stort sätt kastar ut mig så fort jag vaknat då där förmodligen var en väldig brist på rum idag.

Men ändå ?

Och ingen informerar mig om att det kan komma en hel del blod dom närmsta timmarna.

Så det var ju också lagom trevligt.

Trött, hungrig, ingen energi och så blödde jag på det, wihoo !!

Första timmen efter var nog värre än allt det andra.

Usch jag mådde inget bra :(
Försökte äta, det gick sådär.

Tackar gudarna för jag har min mamma och syster :)
Ni är underbara :) 

Och snart har jag överlevt denna vidriga dag, tack för det !



Du får höra en sak, jag får höra en annan.

Du får höra en version och jag får uppleva en annan.

Du får tro precis vad du vill.

Vet du varför ?
För jag orkar inte ens lägga ner min energi på något som inte är värt det.

Du är hopplös.

Du snackar massa skit och skämmer ut personen i fråga.

Och sen är det precis som ingenting har hänt.

Du är pinsam helt enkelt :)

Först berättar för världen och sen kryper tillbaka ..

Jag tror du hade lite fel i vad du skrev.

Du återvänder alltid oavsett vad.

Det är också därför personen handlar som den gör.

Den vet att den alltid får som den vill tillslut.

Så försök inte säga så om mig när du inte är ett DUGG bättre själv :) 



Åh just det..

Tänkte jag skulle genomföra ditt önskemål nu i februarimånad :)
Ska göra mitt bästa att uppdatera varje dag men den listan du gett mig..
Så får vi se om jag klarar det :)



Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice Lundahl - 3 september 2018 20:37

Sen jag var här inne.. En evighet sen jag blogga.. Galet... Undra om jag har några läsare kvar ens. Någon som är intresserad eller bara folk som trillar in av en ren slump.  Kanske är det dags att börja blogga igen. Skriva ner alla tankar...

Av Denice Lundahl - 30 december 2017 14:25


Och/eller trodde inte att folk fortfarande klicka in här för att läsa. Jag har släppt bloggen helt. Det finns inte tid. Jag har nu 2 barn och pluggar, dygnets timmar räcker inte till. Jag hade behövt 24 vakna timmar för att jag skulle hinna m...

Av Denice Lundahl - 22 april 2017 02:22

På annat . . . Sjukt längesen jag blogga men kan lika bra göra det nu. Nu när jag sitter här i soffan och inte kan sova. Åh hatar detta :( Jag hade samma problem i slutet av graviditeten med Atlas att jag inte sov på nätterna. Men då somna jag ...

Av Denice Lundahl - 29 januari 2017 12:18

Förstå vart tiden tog vägen. Min älskade lilla kille. Känns som att du kom igår men ändå som att du alltid funnits här hos oss. Kan inte förstå att min kille är så stor. Har heller inte riktigt förstått att vi ska få en till liten kille. Tänk vi...

Av Denice Lundahl - 21 januari 2017 21:25

Ett beslut. Och jag tycker att det är extremt skönt. Vi beslutade på nyår att vi båda skulle ta bort vår fb och instagram bara för att vi lägger för mycket tid på just det. Innan vi sover,när vi vaknat och en hel del tid där emellan. Vilket gör ...

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards