Niican

Alla inlägg under januari 2012

Av Denice Lundahl - 5 januari 2012 21:24

Really blew it and lost my love

Dear God if you are listening now

I need you do a thing for me

You see my baby hes done up and walk out

I need you bring him back to me

Dear God if you are listening now down here, dying, begging, crying

Somebody need to pray for me . . . 




Jag tror på ödet...

Kanske är det löjligt, kanske är det dumt..

Vi alla tycker olika.

Men jag måste tro på att det finns en mening med saker och ting.

Att allt sker utav en anledning.

Kanske bara för jag är en person som kräver svar på allt.

Som inte bara kan rycka på axlarna och acceptera att det helt enkelt bara är så...

Ibland vore det lättare än att alltid ständigt jaga en mening.

Men ibland är jag glad över att jag söker svar, analyserar och vill veta..

Finns både för och nackdelar med det, precis som med allt annat.

Men när det gäller detta måste jag nog lägga ner alla "tecken" och bara inse att det endast var en ren slump...



En sak som vi pratat väldigt mycket om på sistonde är "Att killar har väldigt svårt att stå emot frestelsen"

Jag vet inte hur många tjejer som jag pratat med dom senaste veckorna som sagt att deras killar har varit otrogna..

Jag börjar faktiskt undra om det finns några trogna killar där ute ?
Och OM det nu finns det varför nöjer sig tjejer med killar som bedrar dom ?

Jag vet inte, kanske är det bara jag som strävar efter att finna den killen som ENDAST har ögon för mig.

Som hade kunnat få uppleva frestelsen gång på gång på gång men ändå vara mig trogen.

Trots alla patetiska försök från alla flickor runt omkring så hade han ändå alltid stått troget vid min sida.

UTAN massa lögner och svek.

Men det känns som att det är så svårt att finna idag så tjejer nöjer sig med sin otrogna pojkvänner.

Jag vet inte men jag kommer i alla fall inte nöja mig med det.

Jag vill ha någon som bara vill ha mig.

Som bara är med mig.

Och vill eller kan han inte det så är han inte rätt för mig...


Jag vill inte leva med den ständiga oron över att han kanske är med någon annan.

Att alltid vara orolig så fort man lämnar honom att han ska vara med någon annan.

Att behöva vara svartsjuk och se varenda tjej som ett hot.

Hur kan man vela ha det så?
Ligga sömnlös om nätterna, alltid veta att om nånting går snett så kommer han vara med en annan tjej osv.

Nää det ska inte behöva vara så och jag vill inte ha det så heller :)

Jag kommer inte nöja mig med något annat än det bästa :)
Kraven är höga men en dag kommer en fantastisk människa att uppfylla dom ..

Och jag är beredd att vänta tills den dagen kommer :) 



Nej nu ska jag köra och mysa lite :)
Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 3 januari 2012 12:18

Sättet du rör på mig..

Sättet du är på...
Orden du säger till mig...

Vartenda steg du tar, vartenda ord du säger får mig att bara vilja ha mer..

Hur kan man inte vilja vara med någon som dig ?
Någon som är så underbar...

 

Älskar att få ligga tätt intill dig, ha dina armar runt om mig och bara vara.

Älskar din närhet..

Älskar din skönhet..

 

Åh jag kan inte sluta att längta efter dig.

Varje vaken sekund kan jag känna hur du kysser mig, rör vid mig, är med mig.

Dina ord ekar i mitt huvud och jag blir alldeles varm inombords.

Du sätter fortfarande det löjliga leendet på mina läppar när jag tänker på orden du sa..

 

Jag borde inte längta efter dig, jag borde inte vela vara med dig igen..

Ändå skriker hela jag efter dig..

Jag hade nog kunnat göra vad som helst för att få vara dig nära. . .

 

Men jag lever på minnet istället, ett väldigt fint minne.

Vill inte förstöra något heller, vill bara behålla detta fina minne och låta det som skett ha skett..

 

Vi får helt enkelt se ifall våra vägar möts igen . . .

Och jag får helt enkelt hoppas på det bästa . . .

Av Denice Lundahl - 1 januari 2012 19:54

a change is coming, its in the air 
Grab me, never let me go! 
Touch me, kiss me all the time 
Like you never see me again!


Let's live this moment like our last time, 
So hold me like this is our last night . . . .



2012 hade inte kunnat börja bättre :)
Vi hade en helt fantastisk kväll och natt..

Vi är så jäääävla bra och vi hade så jääävla kul :)
Det blev sjukt lyckat ! 

Tack mina vänner, ni är bääst :)



Jag vet vad jag hade kunnat få.

Jag vet hur det hade kunnat vara.

Så jag kommer nog aldrig kunna nöja mig med något annat än det BÄSTA !



Du är underbar, helt fantastisk...

Det är allt jag har att säga..


Im ouuut / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards