Niican

Direktlänk till inlägg 21 januari 2015

Vet ni vad. . .

Av Denice Lundahl - 21 januari 2015 21:38

Jag kan sakna från när man var yngre ?

Jag kan sakna att ha en nära vän.

En nära tjejkompis som man pratar med om allt.

Som man ringer så fort det är något (både bra och dåligt)

Som vet allt om en.

Som man pratar med minst en gång om dagen och ses flera ggr i veckan.

Någon som man kan sitta hemma med och bara vara.

Någon som man känner sig trygg och säker med.

Någon som alltid finns där för en i med och motgång.

Som stöttar en oavsett vilket beslut man väljer att ta.

 

Jag saknar det väldigt mycket.

Jag har alltid varit en person som har många vänner men EN som står mig väldigt nära.

Och F står mig väldigt nära, jag vill och berättar allting för honom.

Men jag saknar ändå att ha en tjejkompis .

Jag har haft några stycken i perioder.

Men det slutar alltid med att vi blir ovänner pga något.

Ibland en skitsak, ibland något mer allvarligt.

Det är synd tycker jag.

För en sån tjejkompis hade jag gärna haft än idag =)

 

 

ÅH JAG BLIR SÅ IRRITERAD ATT JAG NÄSTAN SPRICKER !!

Hur kan du påstå att han inte tar hand om sin son när du gång på gång har hindrat oss från att träffa honom ?

När du gång på gång klyddat, ändrat "reglerna" som bara du satt upp och tillslut sagt "nej men då får ni inte ha honom"

Först var han allergisk mot katter därför han inte kunde vara här sen skaffa du en själv.

Sen var det något annat osv osv osv.

Du använder den stackaren som ett vapen.

Medans vi aldrig har gjort det.

Så fort man säger något så säger du "då får ni inte träffa Z mer "

HUR FAN SKA MAN TA ANSVAR NÄR NÅGON HINDRAR EN HELA TIDEN ?

Anledningen till att han tagit avstånd är för att han inte vill ha DIG i sitt liv.

Men han vill gärna ha sin son.

SÅ LÄGG NER DINA JÄVLA LÖGNER NU NÅN GÅNG !!!!

SITTER DU OCH BEKLAGAR DIG PÅ FB OM ATT HAN INTE TAR HAND OM SIN SON OCH ATT HAN BORDE RINGA HONOM BLA BLA BLA.

MEN HUR SKA HAN GÖRA DET ?

ENA DAGEN ÄR TELEFONEN I SÖNDER, NÄSTA DAG ÄR DET NÅGOT ANNAT.

DET ÄR LÖGN PÅ LÖGN PÅ LÖGN.

HINDER PÅ HINDER PÅ HINDER !!

VÄX NU UPP OCH BÖRJA TA ANSVAR.

VAR ÄRLIG OCH SLUTA SKYLLA PÅ FOLK RUNTOMKRING !!

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice Lundahl - 3 september 2018 20:37

Sen jag var här inne.. En evighet sen jag blogga.. Galet... Undra om jag har några läsare kvar ens. Någon som är intresserad eller bara folk som trillar in av en ren slump.  Kanske är det dags att börja blogga igen. Skriva ner alla tankar...

Av Denice Lundahl - 30 december 2017 14:25


Och/eller trodde inte att folk fortfarande klicka in här för att läsa. Jag har släppt bloggen helt. Det finns inte tid. Jag har nu 2 barn och pluggar, dygnets timmar räcker inte till. Jag hade behövt 24 vakna timmar för att jag skulle hinna m...

Av Denice Lundahl - 22 april 2017 02:22

På annat . . . Sjukt längesen jag blogga men kan lika bra göra det nu. Nu när jag sitter här i soffan och inte kan sova. Åh hatar detta :( Jag hade samma problem i slutet av graviditeten med Atlas att jag inte sov på nätterna. Men då somna jag ...

Av Denice Lundahl - 29 januari 2017 12:18

Förstå vart tiden tog vägen. Min älskade lilla kille. Känns som att du kom igår men ändå som att du alltid funnits här hos oss. Kan inte förstå att min kille är så stor. Har heller inte riktigt förstått att vi ska få en till liten kille. Tänk vi...

Av Denice Lundahl - 21 januari 2017 21:25

Ett beslut. Och jag tycker att det är extremt skönt. Vi beslutade på nyår att vi båda skulle ta bort vår fb och instagram bara för att vi lägger för mycket tid på just det. Innan vi sover,när vi vaknat och en hel del tid där emellan. Vilket gör ...

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards