Niican

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2008

Aktiv bloggare ?

Av Denice Lundahl - 16 oktober 2008 06:20

Nej känner inte att jag är det, finns folk som bloggar varje dag, flera ggr om dagen men icke jag :)

Jag bloggar när jag har tid eller lust typ och ibland innebär det väldiga glapp.

Men tänkte blogga lite nu medans mamma snällt står och plattar mitt hår.

Haha men men jobbar på fullt, går från det ena jobbet till det andra, är rent slut om dagarna och nu har man lyckats dra på sig en förkylning också så det är lagom roligt :)

Kul med alla barn på dagis, var och en är speciell på sitt egna lilla viss.

Det är kul och vissa såg jag förra sommaren så kul att se hur dom har utvecklats, dock är det lite jobbigt att vara på småbarnsavdelningen men igår fick jag i alla fall sova i 40 min så det var skönt :)

Haha en "fröken" på dagis trodde jag var 23-24 , helt sjukt.

Ser verkligen inte ut att vara så gammal och vill inte vara så gammal heller för den delen.

Och igår när jag var på det 2:a jobbet, där är jag helt ensam, har lurarna i öronen, går och sjunger och är i min egna lilla värld så kommer det någon och Nican skriker alltid så fick till ett jävla skrik och blev sjukt rädd.

Haha men både hon och jag fick oss ett gott skratt i alla fall :)

Men men mina senaste dagar har varit bra, lite underbaringar och lite Lina och Challe.

Spelat spel och jaa vissa är ju mer korkade än andra, skratta så mycket att jag nästan grät.

Nej ni är för roliga mina vänner :)

Och så har det blivit lite dig, haha jag säger inget så har jag inget sagt :)

Nu måste jag sminka mig och fixa till det sista innan jobb :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice Lundahl - 3 september 2018 20:37

Sen jag var här inne.. En evighet sen jag blogga.. Galet... Undra om jag har några läsare kvar ens. Någon som är intresserad eller bara folk som trillar in av en ren slump.  Kanske är det dags att börja blogga igen. Skriva ner alla tankar...

Av Denice Lundahl - 30 december 2017 14:25


Och/eller trodde inte att folk fortfarande klicka in här för att läsa. Jag har släppt bloggen helt. Det finns inte tid. Jag har nu 2 barn och pluggar, dygnets timmar räcker inte till. Jag hade behövt 24 vakna timmar för att jag skulle hinna m...

Av Denice Lundahl - 22 april 2017 02:22

På annat . . . Sjukt längesen jag blogga men kan lika bra göra det nu. Nu när jag sitter här i soffan och inte kan sova. Åh hatar detta :( Jag hade samma problem i slutet av graviditeten med Atlas att jag inte sov på nätterna. Men då somna jag ...

Av Denice Lundahl - 29 januari 2017 12:18

Förstå vart tiden tog vägen. Min älskade lilla kille. Känns som att du kom igår men ändå som att du alltid funnits här hos oss. Kan inte förstå att min kille är så stor. Har heller inte riktigt förstått att vi ska få en till liten kille. Tänk vi...

Av Denice Lundahl - 21 januari 2017 21:25

Ett beslut. Och jag tycker att det är extremt skönt. Vi beslutade på nyår att vi båda skulle ta bort vår fb och instagram bara för att vi lägger för mycket tid på just det. Innan vi sover,när vi vaknat och en hel del tid där emellan. Vilket gör ...

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards