Niican

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Denice Lundahl - 3 augusti 2009 18:53

Ledig efter 6/7 dagars arbete..

Fyfan förra veckan var tuff, mycket jobb, mycket fest och lite sömn.

Ingen bra kombination, nej :)

Men men fick ju ta vara på min lediga dag så idag kom jag upp i tid, duscha och fixa mig och sen kriga vi :)

Jag blev på ett otroligt shoppinghumör, vilket jag typ aldrig är och har inte varit det på länge.

Så vi kriga och Nican fick både jeansleggins, en tröja och ett par skor :)

Och sen åkte vi och hämta mitt nya körkort där mitt nya namn står med :)

Har faktiskt fått en hel del gjort idag, hann in om en sväng hos moster också och fika.

Kusinen, hans barn och gammelmoster var också där :)

Myspys :)

Sen åkte jag till mosters jobb, kriga i 1,5 timme, så lite har jag fått jobba idag faktiskt.

Men har hunnit med en del i alla fall och det var ju bra :)


Lördags var en sjukt bra kväll, kul som fan hade vi.

Men det har vi alltid :)

Först fira vi Robin och när dom drog ut så åkte vi till en av bebis vänner.

Tur att jag är som en kille för resten av natten kriga jag och en del pojkar.

Vi lira lite guitar hero world tour och pojkarna klara sig inte utan mig, haha :)

Dom åkte ut direkt när inte jag var med och annars klara vi hela låten , jag är bara för bra alltså , haha :)

Sen sjöng vi lite, dansa lite , flippa ut lite och drack en del.

Kom hem vid 5 och var helt slut :(
Men fick ändå kriga jobb nästa dag men vafan, jag är en sann krigare :)


Nu är jag trött :( kom hem för kanske 1,5 timme sen.

Inte varit hemma på hela dagen så får väl slänga mig i sängen lite nu :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards