Niican

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Denice Lundahl - 21 augusti 2009 18:05

Vad ska jag blogga om ?

Hur dagen på jobb har varit ?

Nej just det, det kan jag inte.

För det finns någon som inte har något bättre för sig, sitter och läser min blogg, misstolkar det som står eftersom personen verkligen inte känner mig, skriver ut det och lämnar det till min chef typ ;)

Så istället kanske jag ska förklara ordet GLIDA för dig !

GLIDA betyder INTE att man är på jobb och inte gör nånting !!!

Utan GLIDA betyder att det INTE finns mycket kunder och man får göra annat i form av att städa kassorna, gå med korgar och försöka göra nytta på annat sätt !!!!

Plus är glida ett ord som jag bara fått för mig och använda och säger det ganska ofta fast det mest är på skoj MEN det vet ju inte du för du känner inte mig ;)

Och kan även nämna att den gången jag var på skönhet och hälsa fanns det ungefär 4 saker att packa upp och det betyder att jag inte har något att göra på 6 timmar.

Och med att någon skulle komma FÖRBI mena jag INTE att jag skulle stå och prata med dom i flera timmar.

UTAN om NÅGON ändå skulle handla kunde dom komma förbi och säga hej i 2 min.

Är saker och ting tydliga nog för dig nu ?! Eller ska jag vara ännu tydligare för du ska förstå ?!?!?!

Man ska inte uttala sig om saker man inte vet och allt man läser är en tolkningsfråga och din tolkning var hel galen.

Man ska ta reda på fakta innan man snackar ;)
Du gör tydligen tvärtom...

Kan inte förstå vem som gör en sån sak.

Antingen tycker du väldigt illa om mig eller så är du avundsjuk på mig eller så har du helt enkelt inget bättre för dig.

Men oavsett vad så släng iväg en kommentar till mig nästa gång istället så ska jag tillrättavisa dig innan du tolkar allting helt fel :)

Eller så kan du alltid sluta läsa min blogg och sysselsätta dig med annat istället ;)

Tvingar ingen att läsa min blogg men om ni nu är så intresserade och vill så misstolka inte den , tack ;)


Fick i alla fall en trevlig överraskning på jobb när en väldigt speciell person helt plötsligt stod i kön i min kassa.

Så fin du var när du stod där, you made my day. . .

Jag blev både chockad och glad , thihi :)


Nu får det vara slut på det roliga, ha en trevlig helg mina vänner :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards