Niican

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Denice Lundahl - 28 augusti 2009 07:56

Då gör jag ett nytt försök till att få till ännu ett inlägg på bloggen min :)

Kan börja med att kommentera matchen i onsdags.

Tycker att samtliga spelare gjorde en bra match och vi kriga ALLA 90 minuter utan att vi ge upp trots att vi var i underläge och kunde se dom sista 10 att matchen redan var avgjord.

Men ändå fortsatte vi att kriga så tyckte hela laget gjorde en bra insats i onsdags i alla fall :)

Ny match på söndag mot serieledarna så vi får se om vi är lika taggade och krigar till tusen då :)


Måste bara nämna att idag är det EXAKT 1 månad tills jag fyller 20 :)

Och då är det FÄÄÄÄÄÄÄÄST ;)

Helg nu, äntligen :)

Ska få vara ledig lite i alla fall, ikväll blir det nog utgång, imorgon blir det jobb och söndag har vi match.

Där emellan händer nog också en del saker men det får tiden utvisa ;)

Skönt kommer det bli i alla fall, hoppas på en mycket bättre helg än vad veckan har varit.

Allt tycks gå emot mig just nu men vafan jag krigar ;)

Oturen ska väl vända nån gång antar jag :)

Igår jobba jag 11 timmar och hade en halvtimmes rast på hela dagen , hade en halvtimme på mig att förflytta mig från jobb till jobb.

Blev hämtad, åt och byta om i bilen och sen jävlar var jag redo att kriga vidare på nästa jobb ;)

HAHA så kan det gå :)

HAHA och Smo skoja lite och sa att jag skulle akta mig vad jag skriver i mina sms för man vet aldrig, personen kanske har koll där också ;)

HAHA hade inte förvånat mig faktiskt..

Människor är inte som dom ska vara , inte jag heller men vafan det gillar vi ;)


Neeej nu får jag ta och klä på mig  :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards