Niican

Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Denice Lundahl - 20 augusti 2009 08:15

Ja nu har jag långt hår igen :)
Eller haft det sen fredags förra veckan, så snart i en vecka :)

Jag trivs till fullo som alltid, älskar långt hår alltså och detta är riktigt långt :)

Kommer en bild nedanför sen :)

Är själv förvånad hur effektiv jag är med min lediga tid.

Ser till att alla får en liten bit av Nican även ifall två personer fått lite mer än andra av min tid denna veckan, haha :)

Men så kan det gå ibland ;)

Därför jag inte hunnit blogga eller varit aktiv på denna fronten överhuvudtaget.

Men får ta igen det så fort jag får lite ledig tid över och inte har massa annat för mig :)

Min första lediga helg på 4 veckor, trodde jag ja .

ICKE !

Niklas ringde i förrgår och fråga om jag vill jobba på söndag, så får väl offra mig . .

Men ledig lördag i alla fall och då blir det en sväng ner till skurup skulle jag tro :)
Nej kommer inte på något vettigt att skriva.


Skänker en tanke till "Gammelmoster" som precis mist sin son och alla andra som sörjer Hanse :(

Må han vila i frid . . .


Nu ska Nican klä på sig lite kläder ;)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards