Niican

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Denice Lundahl - 12 augusti 2009 17:31

Usch denna dag har varit ett helvete.

Vad fan hände igår ? Haha :)
Det jag minns var kul i alla fall och det man inte minns har aldrig hänt ;)

Usch jag är jätte trött nu :(

Och idag börjar äntligen fotbollen och jag som längtat efter denna dag så mår jag inte alls bra.

Så vi får se, vill jätte gärna kriga men jag måste först se så min lilla kropp har ork men ser inte så ljust ut :(

Hade behövt det också i med att vi har första matchen på söndag men men man mår som man förtjänar i alla fall.

Fan är ganska irriterad på mig själv just nu faktiskt !

Jag som vill, vill, vill !
Och som Nican alltid sagt att bara viljan finns så är det bara att kriga.

Hatar när folk ger upp saker och ting för minsta lilla.

Man måste fan kämpa för det man vill ha och man ska fan inte ge sig förrän man fått det !

Tänk om man bara ger upp något eller någon som egentligen hade kunnat bli eller vara något helt underbart.

Men det som hindrar många är rädslan att misslyckas men man måste våga för att vinna.

Ibland är det värt det ibland inte.

Men bättre att ångra något som man har gjort än något som man aldrig gjorde.

Låt inte rädslan hindra dig från att chansa utan övervinn den istället :)


Får bli en myspys kväll ikväll, bye bye :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards