Niican

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Denice Lundahl - 11 augusti 2009 06:59

Vad är det för något ?

Känns som att jag aldrig sover .

Dom få dagarna jag är ledig ifrån jobb då går jag upp i tid för att få ut något av dagen och krigar till tusen :)

Och dagarna jag jobbar fast börjar sent då är jag uppe tidigt ändå för att utnyttja tiden jag har innan jobb.

Och börjar jag tidigt så jävlar utnyttjar jag tiden efter jobb till fullo.

Så blir nästan igen sömn för min del men trött är jag :(

Men det är bara att kriga , haha :)

Blir mycket krigande nu eftersom jag tagit vikariatet på dagis :)

Men blir inte så många timmar om dagen men varannan torsdag kommer jag jobba 14 timmar, först från 8-17 och sen 17-22 :)

Måste ordna så jag får gå en halvtimme tidigare från dagis bara så ordnar det sig nog :)


Pratade barn på jobb, haha.

Så säger en " Jag hade inte kunnat sova om jag hade haft döttrar "

Så säger den andra " Hade du satt på dom då ? "

HAHA vi skratta till tusen, jag kunde inte sluta skratta.

Inte som att det vore den första tanken man tänker när någon säger så, haha :)

Men vi fick oss ett gott skratt i alla fall :)


Idag är det tisdag så det är väl tisdagsklubben som gäller som vanligt då ;)

Det är FÄÄÄÄST, som smoo säger :)

Sen får jag lugna mig enda tills fredag och då jävlar firar Tess sin 20 års dag.

Så det blir mycket fääääääst ;)

Men det ska vi nog klara av för vem har någonsin påstått att det är lätt att ligga på topp ? :)

Nej nu ska jag kriiiiiiiga som vanligt :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards