Niican

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Denice Lundahl - 25 augusti 2009 22:22

Ja sen NÅGON har kopierat delar av vad jag skriver och lämnat det till min chef så har det gjort att jag inte vill blogga längre.

Men varför ska DU ta mitt bloggande ifrån mig bara för att DU inte har något bättre för dig ?

Känns skönt att jag har någons stöd på jobb i alla fall , fler än jag som tycker detta är hel sjukt ..

Förstår inte varför ?

Hur man ens kommer på att göra det...

Jag hade aldrig gjort något sådant.

Men sen är inte jag den personen som är falsk och går bakom ryggen på folk.

Om jag hade haft problem med någon hade jag sagt det till den personen direkt.

Och vi alla är ju relativt gamla på jobb så förstår inte varför denna personen inte vågar säga det direkt till mig istället.

Men skitsamma..

Skadat min fot :(

Har haft något så fruktansvärt ont, smärta hela natten från lördag till söndag.

Det gjorde så jävla ont och sen när jag gick upp mitt i natten höll jag på att svimma .

Fyfan men lite bättre nu och ska försöka kriga på matchen imorgon.

ÅHHHH jag som skulle blogga om något vettigt :(

Hade något i tankarna när jag gick hem idag men vafan nu är det helt borta...

Alltså hade jag haft min dator med mig överallt jag gick så hade mina blogginlägg varit super...


Nej nu struntar jag i detta....

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards