Niican

Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Allt och ingenting...

Av Denice Lundahl - 13 september 2010 12:12

Egentligen borde jag sova nu, då jag endast sovit 3 timmar inatt.

Hur kunde vi snacka ihjäl så många timmar ?

Tiden bara flög iväg och så var klockan halv fyra.

Men det var skönt att bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord.

Skratta massa och ha det allmänt trevligt :)
Dock skulle jag upp igen halv 8 för bege mig till besiktningen i Skurup.

Det var mindre roligt, trött som fan är jag nu :(

 

 

Matchen igår, trots en förlust måste jag säga att vi spela väldigt bra.

Vi hade endast 11 spelare och då jag var osäker på om jag skulle hinna hela matchen.

Säkert hälften av spelarna har en kondition som sviker och inte håller i 90 min.

Jag är en av dom.

En tjej kom tillbaka igår efter 3 månaders uppehåll , hade vi bra förutsättningar att vinna denna matchen ?

Nej verkligen inte.

Men varför gör vi alltid som bäst ifrån oss när förutsättningarna är som sämst ?

Sjukt är det men samtliga i laget kriga i 90 långa minuter.

Jag är chockad att jag själv stanna på plan hela matchen ut men det känns en liten aning idag dock.

Åh jag tycker samtliga spelare visa sig från en väldigt bra sida igår och gjorde en väldigt bra match.

Bra jobbat tjejer, på fredag kör vi igen ;)

 

 


Ja som alla vet och som jag också börjat inse så börjar min födelsedag närma sig :(

Bara 15 dagar kvar och jag har ångest !
Förlåt och jag vet att ni alla säger att jag är ung, att jag inte ska ha ångest över att fylla 21.

Men jag har det och jag kan inte rå för det.

Jag vet att jag inte är gammal, jag vet att jag har hela livet framför mig.

Och förmodligen dom bästa åren nu också.

Men jag kan inte se det.
Jag kan bara se att jag går över 20 sträcket och har längre inget att se framemot.

Jag har alltid älskat att fylla år, jag har alltid varit som ett barn på den fronten men nu vill jag helst bara glömma bort att jag fyller år överhuvudtaget.

Förstår inte varför jag känner såhär.. jag vill bara gräva ner mig och hoppa över min födelsedag detta året.

Jag börjar bli äldre och jag vet inte men åh..

Tänk nästa år blir jag 22 och sen 23 och innan jag vet ordet av det så är jag 30 :(

Man ska inte tänka så och jag förstår inte varför jag gör det men tanken går inte bort.

Jag tycker det är jobbigt och jag har ångest, verkligen.

Jag känner mig så ung fortfarande , jag ser mig fortfarande som 16 men egentligen är jag 21.

Ja det går inte förklara , det är galet egentligen men så är det.

Så glömmer ni min födelsedag så är det helt okej, för det är just det jag vill göra...

 

 


Im ouuut / Denice


 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice Lundahl - 3 september 2018 20:37

Sen jag var här inne.. En evighet sen jag blogga.. Galet... Undra om jag har några läsare kvar ens. Någon som är intresserad eller bara folk som trillar in av en ren slump.  Kanske är det dags att börja blogga igen. Skriva ner alla tankar...

Av Denice Lundahl - 30 december 2017 14:25


Och/eller trodde inte att folk fortfarande klicka in här för att läsa. Jag har släppt bloggen helt. Det finns inte tid. Jag har nu 2 barn och pluggar, dygnets timmar räcker inte till. Jag hade behövt 24 vakna timmar för att jag skulle hinna m...

Av Denice Lundahl - 22 april 2017 02:22

På annat . . . Sjukt längesen jag blogga men kan lika bra göra det nu. Nu när jag sitter här i soffan och inte kan sova. Åh hatar detta :( Jag hade samma problem i slutet av graviditeten med Atlas att jag inte sov på nätterna. Men då somna jag ...

Av Denice Lundahl - 29 januari 2017 12:18

Förstå vart tiden tog vägen. Min älskade lilla kille. Känns som att du kom igår men ändå som att du alltid funnits här hos oss. Kan inte förstå att min kille är så stor. Har heller inte riktigt förstått att vi ska få en till liten kille. Tänk vi...

Av Denice Lundahl - 21 januari 2017 21:25

Ett beslut. Och jag tycker att det är extremt skönt. Vi beslutade på nyår att vi båda skulle ta bort vår fb och instagram bara för att vi lägger för mycket tid på just det. Innan vi sover,när vi vaknat och en hel del tid där emellan. Vilket gör ...

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards