Niican

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Denice Lundahl - 3 juni 2011 05:42

att vara uppe såhär tidigt.

Men jag öppnar idag så det är bara att gilla läget.

Värsta är att man sover så jävla dåligt för man är rädd att man ska försova sig.

Eller jag är det i alla fall.

Haha men men ska bli skönt att sluta vid 2 idag så kan jag hinna med massa annat :)
Jag är faktiskt ledig denna helgen så det blir nog lite fääst ;)

Men vi får se , blir nog jätte bra :) 



Åh jag vill ha så mycket just nu.

Men mest av allt vill jag förlänga mitt hår.

Men det är massa klydd och snart ger jag upp.

Jag vill ha lockigt hår och det verkar sjukt svårt att få tag i.

Jävligt tråkigt !

Haha vi får se helt enkelt, det är ju inte gratis heller precis.

Men det ordnar sig nog det med :)



Igår hade jag en jätte mysig torsdag, kändes dock som en söndag men det spelar ingen roll :)

Blev väckt av Sandra vid elva så då fick jag gå upp :)

Duschade och fixa mig sen körde jag till skurup.

Var först hos pappa L och mös lite med dem små och sen begav jag mig till pappa M.

Mysigt och skönt att bara sitta ute i solen och prata.

Det gilla jag, mycket trevligt :)

Hoppas det blir många fler såna tillfällen i sommar.

Vi grilla också, vilket jag ÄLSKAR :)

Haha sen var jag tvungen att bege mig hem för att tvätta :(
Sjukt drygt.

Och så har jag bränt mig lite så jag var så varm och helt slut :(
Men jag fick kriga med tvätten ändå.

Haha men det var en fantastisk torsdag och så underbart att vara helt ledig för en gångsskull :)

Tackar alla inblandade för gårdagen och hoppas på att ni hade lika trevligt som jag hade :)

Jag måste tro på att det värsta inte kommer inträffa.

Även om det är den tanken som snurrar runt i huvudet hela tiden.

Det får inte hända, det ska inte hända, det kommer inte hända.

Snälla låt det inte hända :(

Vi får helt enkelt gå med oron inom oss ett tag till tills vi vet mer.

Hoppas att det inte är menat att bli så i alla fall . . . .



Nu önskar jag er alla en trevlig helg så ska jag bege mig till jobb :)

Im ouuuut / Denice Sölvgren Lundahl :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards