Niican

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Denice Lundahl - 15 juni 2011 22:47

Det går inte, trots att jag har försökt.

Du är som en sluten mussla som vägrar släppa in mig :)

Det blir omöjligt att nå dig, omöjligt röra vid ditt hjärta . . .



Dagen har varit helt fantastisk :)

Ett papper är påskrivet och klart.

Mitt anställningsavtal, wihooo :)
Jag är nu förlängd året ut och i Juli månad går jag över till Tessins förskola :)
Då lämnar jag mitt säkerhetsnät och får börja om på ett nytt ställe.

Det blir en ny utmaning :) 

Men jag är otroligt glad att jag blivit förlängd och kanske fick jag en liten löneökning också :)

Fantastiskt :)


Efter att ha jobbat 9-18 idag körde jag för att fixa mitt hår :)

Det tog 3,5 timme men det var det värt :)
Nu har jag långt fint brunt/svart hår :)

Helt underbart, jag gillar verkligen .

Igår var jag ju hos lejlas kusin och färga mitt hår så det skulle bli samma färg som löshåret.

Så dessa två dagar har jag inte gjort annat än saker med mitt hår.

Haha men det var helt klart värt det.

Jag måste tacka både Lejlas kusin innerligt för färgningen av mitt hår som hon dessutom inte tog betalt för..

Och sen min älskade vän som satte i mitt löshår och fixat med det nu i 3,5 timme.

Tusen tack till er , är verkligen jätte tacksam och glad :)

Och nöööjd till tusen också för den delen :)



Sen måste jag säga Grattis till min Elaka styvmoder ( Som inte alls är elak by the way ) som fyller år idag :)

Förlåt, jag skäms att jag inte tagit mig tid att säga det innan idag.

Men varit fullrulle hela dagen.

Ingen bra ursäkt dock men förlåt :(



Nu är jag trött, har ont i magen och i huvudet.

Som vanligt :(

Trött på det här nu.

Men magen får jag skylla mig själv.

Jag behöver gå till läkaren men NEJ Denice hatar dessa läkare som aldrig kommer med något vettigt svar eller kan hjälpa en ändå så hon går inte till läkaren.

Känns snart som ett måste faktiskt men vafan :(

Vi får se.. jag går inte dit i onödan i alla fall.

Kanske när jag har så ont att jag måste krypa dit , kanske då :)

Haha neej men får väl finna mig tid och ork nån gång...




Im ouuuuuut / Denice Sölvgren Lundahl

 


Av Denice Lundahl - 15 juni 2011 07:18

Tror jag i alla fall, hoppas jag i alla fall :)

Bara allting blir som jag vill och tänkt mig så kommer det bli en helt fantastisk dag :)

Jag har att göra både innan och efter jobb idag :)
Kul att gå upp en timme tidigare än man måste och sen inte komma hem före 20-21 ikväll :)

Underbart.

Men  men får offra lite sömn för saker jag vill ha :) 

Bara det blir bra nu så jag inte får ångest .

Men men nu ska jag bege mig och fixa lite innan jobb :)



Im ouuuuuuuuuut / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards