Niican

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Denice Lundahl - 14 juni 2011 12:52

Bollar i luften just nu :)

Mycket som håller på att hända, ska hända, kommer hända osv .

Ser just ut just nu faktiskt.

MEN man ska inte säga för mycket för man vet ALDRIG !

I min värld kan saker och ting rasa precis när som helst och hur som helst.

Så därför kommer jag inte dela med mig utav vad som händer just nu förrän jag fått det på papper :)

Två papper ska jag invänta innan jag kan dela med mig och imorgon väntas en annan sak.
Det kan jag nog visa eller skriva om redan på torsdag.

Är dock lite nervös, detta måste bli bra :)

Det blir det säker men jag är alltid så nervös och orolig.

Men det ordnar sig nog :)

 

 

Min ständiga oro gör sig påmind dagligen.

Jag försöker dock tänka positivt för att klara av vardagen.

Det behövs nu när jag även är trött och utarbetad .

Idag är första dagen jag inte har ont i huvudet, magen eller är jätte trött.

Det känns bra.

Jag är mer förväntansfull och en aning nervös .

Men men  . . .

 

 

Nu ska jag fortsätta jobba med mina fina barn:)

Im out / Denice Sölvgren Lundahl :)

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards