Niican

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Denice Lundahl - 23 juni 2011 12:22

Så har jag nu bestämt mig för att lämna.

Det känns inte som ett måste och jag har ju det bra.

Men det känns lättare .

Det blir en betydlig skillnad på flera sätt.

Så därför har jag tagit detta beslutat .

Så 1:e September flyttar jag ifrån min 1:a på Kirseberg till min 2:a på Bellevue :)

Och det känns faktiskt fantastiskt :)

Jag får mer plats och närmre till jobb.

Även närmre till min syster och mamma.
Då kan jag gosa Livan mer :)  (Olivia)

Och det gillar jag ;)

Det blir underbart.

KANSKE finns det ett litet hopp om att jag inte ska köra bilen så mycket utan cykla eller gå till jobb.

För det kan jag ju då jag har mycket närmre.

Men man ska inte förvänta sig så mycket.

Jag blir förvånad ifall jag kommer börja ta mig till och från jobb på det viset, haha :)

Men i alla fall så hade jag ju ledigt på dagen igår och tänkte bara vila upp mig MEN det gick ju rakt åt skogen.

Jag fick sticka iväg, hämta papper på jobb och sen skriva på kontraktet osv.

Så blev en hel del gjort ändå.

Jag och slappdagar är ingen bra kombination :)

Hoppas jag tar några under semestern och inte har fullt upp hela tiden.

Bara tar det lugnt och tar det som det kommer.

Får se hur det går med det :)

 

 

Nej nu ska jag fortsätta jobba.

Ännu en jobbig dag idag.

Jag har 8 timmar här och sen 4 på Maxi ikväll.

Men lite lättare idag i alla fall.

Bara att kriga ;)

 

Im ouuut / Denice Sölvgren Lundahl

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards