Niican

Alla inlägg den 4 september 2014

Av Denice Lundahl - 4 september 2014 19:37

Allt elände har jag glömt bort mig själv.

Hur jag mår.
Vad jag känner.
Hur saker och ting påverkar mig.

Det känns som att det bara är en bagatell gente mot allt annat som händer och sker just nu.

Därför sitter jag nu här.
Alldeles för mig själv, tar några djupa andetag och låter tårarna rinna ifrån mina kinder.
Har lite egentid där jag faktiskt får lov att vara ledsen och tänka på mig själv för ett slag.
Det kanske är egoistiskt men det behövs ibland.

Den senaste månaden har rent ut sagt varit katastrof.
Ett helvete. . .
Men vi tar en dag i taget och hoppas på ljusare tider.
Nån gång måste väl ändå oturen vända ?
Så länge får vi bara vara starka och kämpa vidare.


Världens sötaste Busan har lämnat oss idag :'(
Det känns..
Kommer sakna dig :'( <3

Saknar fortfarande mormor och morfar något så extremt mycket :'( <3

Nu är jag färdig med min lilla egentid och går nu tillbaka till verkligheten och livets alla motgångar :)

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 4 september 2014 07:03

Stora.
Små.
Hängiga.
Fasta.
Äkta.
Silikon.

Ja finns tusentals olika bröst.
Men vem älskar inte bröst ?
Jag älskar bröst trots att jag är tjej och tycker om killar :)
Killar brukar säga " om jag hade haft bröst hade jag legat och tagit på dom hela tiden"

Haha det är typ så jag är.
Jag rör vid mina egna bröst väldigt mycket.
Oftast tänker jag inte ens på att jag gör det utan mina händer bara hamnar där.
Det är mysigt :)
Små runda, varma saker som man kan låta händerna vila på :)

Brukar även ta på Lindas bröst haha.
Hon tycker inte om det lika mycket som jag.
Men jag gör det ändå :)
Hahaha..

Precis som häromdagen när hon var tvungen att ta på mina för jag tyckte att dom kändes annorlunda.
Haha det var inga mjuka kuddar, dom var jätte hårda ;p
Hahaha det är sånt riktiga vänner gör ;)

I alla fall älskar jag bröst och man får göra det fast man är tjej :)
Så var inte blyga tjejer.
Det är bara att klämma och känna ;)

Hahaha.

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards