Niican

Alla inlägg den 12 september 2014

Av Denice Lundahl - 12 september 2014 07:13

Bara en siffra.
Jag utnyttjade bara dig.
Jag ville bara ha sex med dig.
Du är så otroligt sexig men vi har absolut inget gemensamt.
Jag dör lite inombords varje gång du rör vid mig.
Varje gång du kysser mig .
Men efter vi haft sex så finns där ingenting kvar.
Då ligger vi där på vars en sida av sängen och säger ingenting
För det finns inget att säga.
Stämningen blir konstig och tillslut går du.
När du gått känner jag mig äcklad.
För det är verkligen bara sex inget annat.
Men bara några dagar senare så ligger vi där igen trots att jag sagt till mig själv att jag inte vill mer.
Så gör jag det om och om igen.
Du vill mer än vad jag vill.
Du berättar hela tiden vilken fin människa jag är och att du kan se dig själv med mig.
Jag vill inte såra dig men jag tänker bara på mig själv.
Jag gör det enbart för min egen skull. . .

Hur tänker ni nu ?
Vilken hemsk människa jag är ?
För att jag är tjej kommer dessa tankar upp i era huvud.
Men om det vore en kille som hade skrivit hade det varit helt okej.
För det är inget ovanligt att killar gör så.
Vi är så otroligt dömande mot tjejer!

Detta är givetvis inte sant !
Ville bara se folks reaktioner.
Det är så jävla mycket som är tabu för Tjejer men okej för killar.
Hatar det !
Dock är det egentligen aldrig okej att utnyttja en annan människa för egen vinning !
Men när en kille gör det är han en player och hans vänner bara skrattar.
När en tjej gör det är hon bara elak.
och det är synd om killen!

Nu har jag fått fram min poäng .
Ha en trevlig helg.

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards