Niican

Alla inlägg den 21 september 2014

Av Denice Lundahl - 21 september 2014 21:21

to tell the truth and nothing but the truth . . . 

 

Jag är en väldigt ärlig människa faktiskt.

Jag måste oftast säga och berätta vad jag känner.

Jag har svårt att hålla alla bubblande känslor, tankar osv inom mig.

Jag är som en ballong som man blåser upp.

Tillslut sprickor jag.

 

Men jag tycker om att berätta för folk vad jag känner, vad jag tänker och vad jag vill :)

 

Som alla säkert redan vet och märkt så är jag inte som alla andra :)

Det kan vara både något positivt och negativt.

Jag har alltid varit väldigt själv kritisk och skyller alltid saker och ting på mig själv.

Nu är jag dock äldre och visare och har faktiskt insett att det faktiskt inte alltid är mitt fel,

Och det känns jävligt bra.

För istället för att dra hela senariet inne i mitt huvud om vad jag gjort fel, hur jag kunde gjort det annorlunda osv osv. 

Så kan jag faktiskt ibland bara tänka att "det inte är min förlust "

För det är inte alltid det. . . .

 

Men men....

Vad jag egentligen skulle komma till är att jag inte tycker att det är sexig när killar har dessa "streck" eller vad man ska kalla det innan jeansen börjar. ( Se bilden nedan)

Jag tycker faktiskt bara att det ser konstigt ut,

Vet att många tjejer gillar det.

Men inte jag :)

  

 

Däremot tycker jag att det är SÅ sexigt när tjejer har dessa "gropar" längst ner på ryggen. ( Se bilden)

 

 

Hade kunnat döda för att ha såna.

GAAAH !

Tyvärr har jag för mycket fett eller gos som min Smo hade sagt så jag har inga såna :(

 

Men jag dör så sexiga dom är ;)

 

 

Nu är det exakt en vecka tills jag fyller år, wihoo ;)
Vill inte bli 25, vill inte bli äldre överhuvudtaget men jag ÄLSKAR att få presenter.

Jag ÄLSKAR att bli överraskad.

Så jag hoppas på det bästa :)

 

Jag vill så gärna få en tatuering eller två haha :)
Eller Dermal Anchor :)

Åh jag längtar ;)

 

Har så mycket att fixa och trixa med nästa vecka .

Men jobbar bara 4 dagar så ska nog hinna med allt ;)

Klänningen är fixad, masken är beställd, spriten är inköpt.

På fredag smäller det ;)

Thihi lyrisk ;)

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl



Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards