Niican

Alla inlägg den 17 september 2014

Av Denice Lundahl - 17 september 2014 20:27

På det.
För jag visste att det skulle komma.
Mycket riktigt.
Så kom det :)

Nu har fler och fler sagt något.
Kommenterat antingen här eller på riktigt.

Nu börjabörjas det.
"Hur kan du skriva så "
"Varför skriver du så "
Osv osv osv....
Bla bla bla :)

För det första tänker jag bara säga att detta är min blogg.
Min frizon och jag skriver vad jag vill här :)

Sen för det andra hur många av er fattar inte att mitt sätt att skriva på görs pga locka läsare ?
Sex säljer så är det bara!
Folk älskar att läsa om sex osv.
Jag är också väldigt tydlig med att säga att det inte hänt osv osv...
Men för er som inte förstår förtydligar jag detta nu !

Sen är vi tillbaka på det igen.
Vad som är tabu osv.
varför är det så tabu att prata och vara öppen om sex ?
Jag förstår inte det riktigt!
Men men nu vet ni alla fall :)

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards