Niican

Alla inlägg den 15 september 2014

Av Denice Lundahl - 15 september 2014 16:29

Snygga män.
Stora män.
Män med stora muskler.
Stora armar och fina magmuskler.
Män som är tuffa, hårda och macho.
Killar som inte vågar visa sina känslor offentligt utan bara gör det när vi är ensamma.

Fler än jag som gör det ?

Hahahaha.
Inte en chans.
Jag bryr mig inte om kille har massa muskler.
Jag tycker inte ens om när en kille har för mycket muskler.


Jag har faktiskt lärt mig en sak nu.

Förr trodde jag att jag hade svårt att falla men det har jag inte.

Jag faller lätt, snabbt och hårt OM vi klickar.

Problemet är att det är väldigt sällan att jag klickar med någon.

Därav att jag trott att jag har svårt för att falla. 

Men men man lär sig något nytt varje dag ;)

 

Jag är inte heller som andra tjejer för jag HATAR när någon kysser mig på halsen.

Det är det värsta jag vet. 

Jag ryser i hela kroppen, från topp till tå.

Skit rälig känsla.

Hahaha.

 

Men men jag är speciell på många sätt och viss.

Men den som inte tycker om mig för den jag är.

Den personen är inte menad att vara med mig helt enkelt.

 

Jag tycker om att vara nära, jag gillar närhet.

Jag gillar att mysa, jag gillar att vara med den jag tycker om.

Jag är svag för gulliga sms och samtal.

Och jag älskar att pussas och kyssas .

Kan ligga i sängen hela dagarna och bara mysa.

Bara vara.

Prata, tramsa, kyssas och njuta av varandras närhet.

Älskar att få kärlek och ge kärlek :)

 

Sån är jag tyvärr.

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards