Niican

Alla inlägg den 10 september 2014

Av Denice Lundahl - 10 september 2014 19:24

En annan tjej.

 

Går in i omklädningsrummet efter att jag tränat.

Klär av mig alla kläderna och tar handduken om mig.

Jag ställer mig i duschen och njuter av när dom varma strålarna når min nakna kropp.

En annan tjej kommer in i duschen och hennes blick möter min.

Hon väljer duschen precis bredvid mig.

Hon tittar på mig länge och jag känner hur jag börjar bli generad.

Utan att jag ens hinner reagera står hon så nära mig att jag kan känna hennes andetag.

Hon drar sina fingrar genom mitt hår och jag bara står där.

Hon tar ett fast grepp om mitt hår, drar mig lite försiktigt bakåt och trycker sina läppar emot mina.

Hon kysser mig intensivt och rör sina händer ner mot min nakna kropp . . . 

Osv osv osv :)

 

Någon som haft en sexdröm av samma kön nån gång ?

Jag har. . .

Dock inte så som jag skrev nu, det hitta jag bara på.

Men jag har aldrig drömt att jag har sex med en annan tjej men jag har drömt att jag kysser en.

Haha :)

Idag kom jag in på vad det betyder när en tjej drömmer om att ha sex med en annan tjej.

 

" betyder att du nu respekterar och accepterar dig själv som person mer än du gjorde förr. Drömmen kan också betyda att du känner att du vill ge mer utrymme för din kvinnlighet. Du behöver ta hand om dig själv eftersom det kan finnas en tendens hos dig själv att ignorerar dina känslor och dina behov. "


Där ser man :)



Over and out / Denice Sölvgren Lundahl


 

Av Denice Lundahl - 10 september 2014 19:24

En annan tjej.

 

Går in i omklädningsrummet efter att jag tränat.

Klär av mig alla kläderna och tar handduken om mig.

Jag ställer mig i duschen och njuter av när dom varma strålarna når min nakna kropp.

En annan tjej kommer in i duschen och hennes blick möter min.

Hon väljer duschen precis bredvid mig.

Hon tittar på mig länge och jag känner hur jag börjar bli generad.

Utan att jag ens hinner reagera står hon så nära mig att jag kan känna hennes andetag.

Hon drar sina fingrar genom mitt hår och jag bara står där.

Hon tar ett fast grepp om mitt hår, drar mig lite försiktigt bakåt och trycker sina läppar emot mina.

Hon kysser mig intensivt och rör sina händer ner mot min nakna kropp . . . 

Osv osv osv :)

 

Någon som haft en sexdröm av samma kön nån gång ?

Jag har. . .

Dock inte så som jag skrev nu, det hitta jag bara på.

Men jag har aldrig drömt att jag har sex med en annan tjej men jag har drömt att jag kysser en.

Haha :)

Idag kom jag in på vad det betyder när en tjej drömmer om att ha sex med en annan tjej.

 

" betyder att du nu respekterar och accepterar dig själv som person mer än du gjorde förr. Drömmen kan också betyda att du känner att du vill ge mer utrymme för din kvinnlighet. Du behöver ta hand om dig själv eftersom det kan finnas en tendens hos dig själv att ignorerar dina känslor och dina behov. "


Där ser man :)



Over and out / Denice Sölvgren Lundahl


 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards