Niican

Alla inlägg den 7 september 2014

Av Denice Lundahl - 7 september 2014 12:56

Killar är helt okej.

Om man som kille tar en bild där man står i boxer eller bara i handduk så anses killen vara sexig.

Och det är inga konstigheter med det.


Men däremot om en tjej gör samma sak så är hon en slampa, alldeles för lättklädd och den bilden hör inte hemma på internet.


Varför är det skillnad på en lättklädd kille och en lättklädd tjej ?

 

Varför kan inte en tjej få ta en bild där hon har mindre kläder på sig ?
Där hon själv kanske anser sig vara sexig ?
Där hon är bekväm med sig själv och sin kropp ?

 

Bara för att hon är välklädd betyder inte att hon ligger med hela stan.

Bara för att hon tycker om sin kropp och vill visa lite hud betyder inte att hon vill bli knullad av vem som helst när som helst.

 

Sexigt är bara en annan definition av vackert.

En bild jag tycker är vacker kanske någon annan tycker är sexig.

 

 

Skönhet ligger i betraktarens ögon.

Jag kanske tycker en bild är jätte vacker medans någon annan inte ens tycker att den är fin.
Vi är alla olika.

 

Men låt oss alla lägga upp vilka bilder vi vill.
Allting måste inte anspela på sex bara för man väljer en lite "sexigare" bild !

 

Våga vara, våga visa ! ;)

 

 

Jag vågar vara , jag vågar visa och jag ÄLSKAR HUD !!! :)

 

This is me, like i or love it ;)

  

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards