Niican

Alla inlägg den 19 september 2014

Av Denice Lundahl - 19 september 2014 17:52

Hårda tag .

När en kille tar tag i mitt hår, drar mig bakåt och kysser mig.

När han biter tag i min läpp medans vi kysser varandra.

Jag gillar när en kille tar hårt i mig.

Precis som om han är frustrerad och vill ha mig så mycket så hans smekningar nästan blir lite aggressiva.

Att han kanske till och med tar så hårt att jag får blåmärke. . . .

 

Nej men vet ni en sak som är väldigt attraktivt hos en kille ?

Det är när han vågar stå för sina känslor.

Vågar stå framför sina vänner och hennes vänner och säga vad han känner.

Våga visa alla hur han känner och inte blir annorlunda när hans vänner är i närheten.

 

Och vet ni vad jag är riktigt svag för ?

ÖGON.

Jag ÄLSKAR ögon !

Jag ÄLSKAR bruna ögon vilket är väldigt konstigt.

Eftersom jag tror jag har träffat en kille med bruna sen har resten haft blåa.

Så jag förstår inte det riktigt.

Men ögon är det som jag är svagast för.

Har en kille fina ögon så blir han fin i mina ögon :)

 

 

Fredag idag och det är dags för fredagsmyyyyyys :)
Haft en tung vecka.

Mycket på jobb.

Men jag håller huvudet högt och kämpar vidare :)

 

9 dagar kvar tills jag blir ett år äldre ;)

Och 7 dagar kvar tills festen.

Jag längtar :)
Älskar att fylla år.

Hoppas på en fin paket :)

Hahaha...

 

 

Trevlig helg på er / Denice Sölvgren Lundahl

 

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards