Niican

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2009

dålig . .. .

Av Denice Lundahl - 9 augusti 2009 12:41

Jag har blivit dålig på det här med bloggen.

Men just nu känns det som att mer än hälften av min tid går åt till att jobba.

Men man ska inte klaga för det finns folk som inte ens har jobb och i slutet av månaden när lönen kommer in då jävlar gnäller jag inte, haha :)
Men en veckas semester nu och en resa hade verkligen inte suttit fel.

Men jag lär nog få vänta minst 3 månader till på det eftersom jag blivit erbjuden ett 3 månaders vikariat på dagis.

Jag är sugen på att ta det men samtidigt så är det 3 hela månader.

Jag kommer för första gången på väldigt länge jobba mån-fre varje vecka.

Plus kommer jag varannan vecka få jobba 6/7 dagar därav min fasta lördag på maxi och varannan vecka kommer jag jobba dubbelt på torsdagen.

Så det kommer bli mycket jobb men vafan jag brukar kriga.

Förra vintern jobba jag både på posten och maxi.

Hann fan knappt sova så mycket jag jobbade så jag ska nog klara av detta också tror jag :)


Åh gud vad jag är trött :(
Blev väckt imorse efter en rolig natt med gamla vänner , kan man väl säga :)

Vi hade den roligaste sommaren med detta folket för två år sen.

Sen har folk glidit isär men inatt hade vi kul ;)

Kommer aldrig glömma Tess ord " Vi har gjort mycket men du har gjort det värsta Denice "

HAHA jaa den sommaren var sjuk men kul hade vi :)

Usch nej det blev tungt igår, jobbat i 8 timmar sen bara göra sig iordning och iväg på fest.

Var nog hemma vid 4 typ och vi gick hem inatt..

Om jag inte låg inne med malmös smutsigaste fötter , haha jag kriga barfota för hade så jävla ont i mina fötter.

Neej men vi hade en lyckad kväll/natt igår i alla fall :)

Nu ska nican kriga sängen lite, för hon är tröttis :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice Lundahl - 3 september 2018 20:37

Sen jag var här inne.. En evighet sen jag blogga.. Galet... Undra om jag har några läsare kvar ens. Någon som är intresserad eller bara folk som trillar in av en ren slump.  Kanske är det dags att börja blogga igen. Skriva ner alla tankar...

Av Denice Lundahl - 30 december 2017 14:25


Och/eller trodde inte att folk fortfarande klicka in här för att läsa. Jag har släppt bloggen helt. Det finns inte tid. Jag har nu 2 barn och pluggar, dygnets timmar räcker inte till. Jag hade behövt 24 vakna timmar för att jag skulle hinna m...

Av Denice Lundahl - 22 april 2017 02:22

På annat . . . Sjukt längesen jag blogga men kan lika bra göra det nu. Nu när jag sitter här i soffan och inte kan sova. Åh hatar detta :( Jag hade samma problem i slutet av graviditeten med Atlas att jag inte sov på nätterna. Men då somna jag ...

Av Denice Lundahl - 29 januari 2017 12:18

Förstå vart tiden tog vägen. Min älskade lilla kille. Känns som att du kom igår men ändå som att du alltid funnits här hos oss. Kan inte förstå att min kille är så stor. Har heller inte riktigt förstått att vi ska få en till liten kille. Tänk vi...

Av Denice Lundahl - 21 januari 2017 21:25

Ett beslut. Och jag tycker att det är extremt skönt. Vi beslutade på nyår att vi båda skulle ta bort vår fb och instagram bara för att vi lägger för mycket tid på just det. Innan vi sover,när vi vaknat och en hel del tid där emellan. Vilket gör ...

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards