Niican

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Denice Lundahl - 1 september 2009 08:08

Blir irriterad på att NÅGON beter sig som  en idiot trots att det inte finns någon bra anledning till det...

Hade jag gjort något så hade jag förstått varför du gör som du gjort men jag har inte ens gjort något...

Jaa jag har brytt mig men är det något att vara så arg över ?

Vad är det för fel på dig ?!

Du borde uppskatta det istället för att vara full av ilska !

Men helt ärligt så förstår jag inte mig på dig..

Du gick från världens underbaraste till vafan du nu än är .

Plus trodde jag att du var mognare än så men ack så fel man kan ha...


Usch så trött på mig själv just nu..

Gör av med saker till höger och vänster.

För någon dag sen leta jag som en idiot efter min mobil.

Då låg den i en katalog och igår gjorde jag av med mina trosor.

Hur lyckas man ?!

Det är fan bara jag som lyckas med sånt.

Men jag lyckas med det mesta så..


Men men ny månad nu, nya tag och hoppas på en bra månad.

Jag fyller ju trots år om 27 dagar och min fest är om 25 :)

Men just nu är jag trött på det mesta för allting går emot mig :(

Men det ska nog ordna upp sig, jag krigar föööör faaaaaaan :)

Allt klydd på jobb har gjort mig tokig men det är ordnat nu :)

Och i fredags hade vi så kul på jobb, som jag skratta åt en av fröknarna .

HAHA riktigt roligt var det :)
Så ser framemot mina 3 månader där :)


Jag har inte träffat smo på mer än en vecka :(
Det gillar vi inte alls :(
Men vafan tid, vad är det ?!

Känns som att min tid bara rinner iväg.

Finns mycket jag borde hinna med men tiden finns inte..

Sen från det ena till det andra, sjukt trött på denna bloggen nu.

Skrev ett bra inlägg igår och vad händer ?

Joo det fuckar sig precis när jag ska uppdatera :(

ÅHHHH frustrerad till tusen !


Neeej nu får Nican ta på sig så hon kan kriga ännu en dag på jobb :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards