Niican

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Denice Lundahl - 14 september 2009 17:10

Kände mig så stolt över mig själv idag när jag satt där och läste i boken som jag nyss köpt :)

Stolt för att jag insåg att det är den första boken som jag någonsin köpt och att jag tar tag i mig själv och läser :)

Så förvånad över mig själv alltså, haha :)

Jag tycker om att skriva men läsa är inte riktigt min grej.

Eller jo är det nog men jag måste hitta en bok som verkligen fängslar mig.

Så jag inte kan slita mig ifrån boken.

Annars klarar jag inte av koncentrera mig och läsa den.

Men vi får se om denna lyckas med detta, har redan påbörjat men vet inte riktigt vad jag tycker än.

Har hört ifrån en viss person att den skall vara jätte bra så jag hoppas på det bästa :)

Boken heter "Dumpa honom " ifall ni också skulle vilja läsa samma bok som jag nu ska läsa :)

Och annars får ni vänta tills jag kan uttala mig  om hur bra/dålig boken var och kanske läsa den därefter :)

Ni gör som ni vill mina vänner :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards