Niican

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Denice Lundahl - 5 september 2009 18:28

Jag hatar verkligen detta vädret, regnet, blåsten och kylan.

Inte bara för att det är kallt och man blir deprimerad av vädret utan för jag är en person som är väldigt beroende av vädret.

Jag blir en otrolig tråkig person när vädret är såhär, vill inte göra nånting.

Vill helst av allt inte ens behöva förflytta mig ifrån min varma säng utan bara ligga där hela dagarna långa.

Jag är för klen, min kropp klarar inte kylan.

Jag fryser fan alltid . . .

Och nu ska man jobba på dagis i 3 månader, åh hur ska nican klara av denna kylan 5 dagar i veckan när hon tvingas att spendera minst 2 timmar om dagen utomhus ?

Och för att inte få några missförstånd SÅ älskar jag att jobba med barnen oavsett vilket väder, kan bara inte rå för att jag fryser lätt !

SÅ inte personen börjar skicka delar från min blogg till min andra chef också ;)

Så därför klargör jag det redan nu så ingen skada sker :)


Nej Sverige match snart:)
Sverige-Ungern.

Det ser vi framemot :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards