Niican

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Denice Lundahl - 2 september 2009 17:45

JA igår fick jag äntligen träffa min Smo igen :)

Min egen lilla solstråle, man blir så glad av att vara i hennes närhet :)

Och man har alltid kul och alltid något att skratta åt :)

Gillar inte alls att vi ses så lite :(

Men vafan allt tar tid, just nu har jag jätte mycket.

Men vet ni vad jag ser framemot som mest ?
MIN FÖRSTA LEDIGA HELG PÅ EVIGHETER :)

HELT HELT ledig denna helgen, både från matcher och jobb :)

FÄST, FÄST och FÄST ?!

Haha nej vet inte ännu..

Vi får se, måste börja fixa inför festen och sen måste jag fixa lite med pappa så jag kan få tillbaka bilen.

Vet ni hur jobbigt det är utan bil ?!

Jag avskyr bussen så nu mera går jag överallt.

Kul ?! Eh nää jobbigt.

Jobbigaste är att jag måste gå 40 min innan jag börjar när jag kunde kört 10 min innan och förlorar en hel halvtimme av sömn :(

Hade glömt hur trött man blir när man jobbar på dagis.

Och idag kändes det som att jag verkligen inte räckte till.

Bar på ett barn och skulle gunga tre samtidigt.

Var tvungen att hålla honom hela tiden för annars skrek han som en stucken gris.

Ibland vill man verkligen ha 8 armar på det stället :)

Men men så kan det gå :)


Måste bara nämna detta !

Man kan bli ett fan av "stoppa booisen" på facebook.

Och det finns även en blogg.

Det står såhär

 "Stoppabooisen är bloggen för er som tröttnat på alla små glin som springer runt på stan med sina igelkottshår och snoddar kring benen "

För mig låter detta som avundsjuka på väldigt hög nivå.

Vem bryr sig om folk har igelkotthår och snoddar kring benen?!
Vad stör det dig/er ?
Fine ni tycker inte att det är snyggt men ingen har tvingat er att se ut så.

Men alla har inte samma stil och samma smak men alla har väl rätt till att se ut som dom själva vill ?

Man måste ha en vettig anledning till varför man vill som i detta fallet "Stoppa booisen" inte bara för deras sätt att klä sig och ha sitt hår.

Så bara lägg ner er avundsjuka och bry er om er själva och låt andra vara :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards