Niican

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Denice Lundahl - 10 september 2009 07:02

Tydligen har dom ändrat på min bloggsida och den heter nu mera bloggplatsen .

Varför vet jag inte och har inte heller fått någon förvarning.

Så blev lagom chockad igår när jag skulle gå in på bloggagratis.se och jag kom hit .

Men men i pricip är den samma men jag är inte så insatt här ännu så tar väl ett litet tag innan man kommer in i det.

Haha så svårt ska det nog inte vara :)


Vilken dag jag hade igår, helt slut . .

Sverige- Malta vad ska jag säga ?!

Var ju säkert att Sverige skulle vinna denna matchen men när det stod 0-0 enda tills 80:e minuten så börja man fan undra.

Jag trodde att Sverige skulle spela lika.

Men sen blev det äntligen ändring på det , hann bli ganska orolig där !

Hur kul är VM om Sverige inte är med ?!

Vill inte vara den som är den men tror inte dom tar sig till VM faktiskt.

Tråkigt men sant :(

Tackar för trevligt sällskap igår också förresten :)

Blev pizza och godis till matchen.

Usch jag åt så mycket att jag mådde illa :(

Haha jag gör inte annat än äter alltså , undra var det kommer ifrån för har aldrig varit så innan.

Antingen går det väl över eller så blir jag tjock.

HAHA vi får hoppas på det förstnämnda . .


Nej nu får jag ta tag i mig själv :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards