Niican

Alla inlägg den 27 september 2009

Av Denice Lundahl - 27 september 2009 10:25

   Igår ägde min tjugoårs fest rum.

Dom flesta var utklädda och sååå fina :)

HAHA jag ljuger inte när jag säger att Linus var utklädd till en flicka och jag kände inte igen honom.

Tog skit lång tid innan jag såg att det var han.

Han såg verkligen ut som en SKIT ful tjej, HAHA :)

Bebis och Göran hade gjort en ny låt, skit rolig.

Ni är så jävla söta :)

Kommer lägga upp låten sen.

Och Smo har gjort framsidan till min kommande bok, jääävla underbaring :)

HAHA så känner ju inte alls press att skriva boken nu.


Bilderna kommer på face senare men ni får en här så länge :)

Jag hade jätte kul igår och jag tackar alla som var där :)

Och måste säga att jag tycker det är otroligt tråkigt att folk inte förstår att dom ska höra av sig senaste det datumet som står på inbjudan och inte höra av sig alls men sen inte komma.

Jag tycker det är jätte dåligt !


TACK ALLA FÖR NI VILLE FIRA MIG OCH TACK FÖR ALLA PRESENTER !

Ni är underbara alla mina nära och kära <3

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards