Niican

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Denice Lundahl - 25 september 2009 07:18

Yees imorgon så jäääävlar ;)

Imorgon ungefär vid 18.30 kommer min 20 årsdag börja att firas med en maskeradfest :)

Kommer bli sååååå bra :)

Fast jag fuskar lite för fyller inte år förrän på måndag egentligen .

Men kanske lite svårt att fira det på måndagen eftersom folk jobbar osv så då får man lov att fuska lite :)


Så dålig jag blivit på att blogga.

Händer inte så ofta och när det väl händer så är det inte så mycket vettigt som skrivs.

Men jag borde verkligen ha en liten dator med mig hela tiden och blogga allt efter mina tankar.

För jag har tusen olika men när jag väl sitta här har jag ingen..


Funderar faktiskt fortfarande på vem idioten som tagit delar från min blogg och lämnat det till min chef är.

Fast innan var jag frusterad nu skrattar jag mest av att någon inte har något bättre för sig än att misstolka min blogg.

Skiter i vilket men vem du nu än är så blir du inte av med mig så lätt ;)

Denice Sölvgren Lundahl är en sann krigare och krigar till tusen :)


Så söta alla barnen var igår, mycket kärlek fick jag.

Pussar och kramar , så jääävla underbara är dom små liven.

Och i förrgår fick jag hålla i samlingen och ja det tyckte jag först var lite jobbigt.

Men en fröken tyckte att jag skulle sjunga osv för hon tycker att jag sjunger fint.

HAHA tror hon ljög där men hon hade tydligen lyssnat på mig när jag sjöng för barnen ute på gården .

Jag är en sån person som älskar musik, låtar fastnar i mitt huvud och jag sjunger allt som oftast.

Så ibland skäms jag för jag tänker inte på att jag sjunger och sen är det någon som kommenterar det.

Haha så får skärpa mig på den fronten :)


Mina sista dagar har varit lite sömn, mycket stress men ändå mys :)

Så denna veckan har varit bra och imorgon kommer den speciella dagen och då bara MÅSTE allt bli bra ;)

Så hoppas på det bästa och önskar alla andra en jätte trevlig helg :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards