Niican

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Denice Lundahl - 13 september 2009 15:27

Återigen söndag, underbara söndag :)

Men jag är glad , första gången på väldigt länge så är jag inte trött :)

Var inte trött igår heller.

Och vet ni vad ?

Jag har fått tillbaka min älskade bil efter att hon varit hos pappa på lagning :)

Så glad jag är för på senaste tiden har jag fått ta den äckliga bussen och gått överallt.

Och det har jag verkligen inte gillat :(

Och nu slipper jag gå upp så tidigt för nu kan jag köra till jobb, haha så må tro att jag är lycklig nu :)
Bettan har varit väldigt saknad av oss alla :)

Undra vad jag hade gjort om jag hade blivit av med mitt körkort ?

Hade gått under direkt, haha :)

Eller nästan i alla fall . .. .


Väljer att inte kommentera matchen, tycker det är bäst så :)

För övrigt skall jag denna veckan fixa en tiara, knästrumpor och en röd bh inför maskeradfesten :)
Det är det sista som behövs för att min outfit ska bli fulländad :)

Tackar för kommentaren , har faktiskt kollat på glitter och hittat en fin :)

Och jag hoppas att jag blir finast på festen för det jag strävar efter !
Haha nej men det är ju trots allt min fest.

Och jag tänkte först vara prinsessa men kommer vara Queen of Hearts :)
Lovar att ta många bilder så du/ni i alla fall kan få del av dom eftersom ni tyvärr inte kan vara närvarande :(

Lite tråkigt att båda min pappor + familj inte kommer vara där :(
Men kan man inte så kan man inte.

Fyller egentligen år på måndagen därefter så dom kan alltid bjuda ner mig då och fira mig på sitt egna lilla viss :)
Vi får se, haha blir nog hur bra som helst :)


Någon som tänkt på att Ahlgrens bilar har kommit i däck, husvagnar och nu rattar men dom heter fortfarande "Ahlgrens bilar rattar " Säger dom inte emot sig själv lite där ?

HAHA kanske ska ta bort bilar så det heter ahlgrens rattar ?

Bara en tanken av hon godisexperten, haha :)

Godis är ju faktiskt något av det bästa som existerat på denna jord :)

Godis är min one and only drooog .

Haha är grovt beroende av godis och cola.

Inget bra dock men så kan det gå...


Nej nu ska jag fixa och trixa lite :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards