Niican

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Denice Lundahl - 6 september 2009 17:29

Mitt Sverige, mitt älskade Sverige :)

Efter 1-1 målet trodde jag att matchen var avgjord.

Trodde aldrig att Sverige skulle sätta ett till mål och när tiden börja rinna iväg så satt jag och svor och var grovt irriterad.

Och när 90 minuter var spelade så var mitt hopp om en vinst för Sverige förlorat..

MEN i några få sekunder i den 93:e minuten så älskade jag Zlatan !

Och märk att det ENDAST var i några få sekunder.

MEN Zlatan lyckades sätta ett turmål och det är vi nog alla väldigt glada för :)

Och det var endast ett tur mål vem som helst som kommit i den situationen hade satt den bollen.

Men tackvare att han råka vara på rätt plats vid rätt tidpunkt så blev det ett mål och Zlatan var kingen som vanligt i allas ögon.

Trots att det var endast tur och hur bra var hans insats för övrigt ?

Exakt men Sverige vann med 2-1 och jag hoppas att Sverige vinner dom tre matcherna som återstår :)


20 dagar kvar och idag beställde jag min klänning till maskeradfesten ;)

Åh hoppas bara den passar när den kommer och den är lika fin som på bild.

Nu behöver jag bara fixa en tiara :)

Och sen ska allt till festen fixas också men det orkar jag inte tänka på just nu :(

Har ont i mitt stackars lilla huvud idag men får ändå ta tag i mig själv nu och göra något vettigt :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards