Niican

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Denice Lundahl - 4 oktober 2010 22:42

Jag bara måste börja med att säga hur underbara och fina vänner jag har :)

Jag fick ett jätte fint album av Nora när jag fyllde 21 jävla år , haha :)
Det är något av det finaste jag fått av mina vänner.

Det kan jag ha med mig resten av livet och minnen av oss är förevigade där.

Och så står där saker som aldrig kommer glömmas bort men man kan läsa och bli påmind :)
Även några rader om mig och åh hela albumet är helt underbart.
Jag älskar dig så mycket Nora :)

Och min Henke Larsson tröja som jag fick av Lejluuuush :)

Även om autografen inte hamnade på tröjan då dom hade stängd träning så var själva tanken jätte fin.

Tänk att du åkte hela vägen dit bara för min skull.

Det är något av det finaste någon någonsin gjort för mig och jag uppskattar det till tusen.

Då autografen inte blev skriven på tröjan har vi istället en roadtrip tillsammans framför oss där vi ska få tröjan fulländad , haha :)

Åh lejluuush fast jag jävlas med dig 24/7 så gillar jag dig verkligen :)

Haha tusen tack era små underbaringar :)



Jag har på senaste insett vilken hemsk människa jag har blivit.

Då jag inte längre ser rätt och fel i saker och ting.

Jag har mina principer , jag vet rätt och fel ändå gör jag precis tvärtom.

Jag har blivit en helt annan människa än förr och jag kan själv ibland sätta mig ner och se inse hur det sakta men säkert gått utför för mig.

Det är så hemskt.

Var tog den snälla lilla oskyldiga flickan vägen ?

Jag förstår inte hur ni står ut med mig ibland men jag är er evigt tacksamma för ni ständigt står vid min sida .

 

 

Jag lever en livstil som jag inte verkar kunna ta mig ur.

Jag säger till mig själv tusen ggr om att jag måste sluta, att jag inte orkar mer.

För egentligen är det inte så jag vill leva.

Men vad händer sen ?
Jag förmår mig inte att bryta mönstret, klippa banden.

För jag upprepar samma sak om och om igen.

Jag trivs ju med det men ändå inte.

Jag lider inte av att leva såhär men jag hindrar mig själv från att leva så som jag egentligen vill.

Jag förstår inte ens det själv och det är så svårt att förklara.

Jag mår bra, jag är glad, jag är lycklig.

Jag lever livet och har oftast ett leende på läpparna :)

Så varför ska jag ändra på något som redan är bra ? (din mening :) )

Jag vet inte, jag längtar väl efter något annorlunda.

Så jag inte går i samma spår och upprepar samma historier om och om igen.

Inte vet jag...

 

 

 

Love can fade, can break away, can be forgotten but not replaced.
You might lose hope, you might lose faith, but don't throw it all away,
 cause your afraid...

 

Im ouuuuuuuut / Denice "Fniss" Lundahl Sölvgren ;)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards