Niican

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Denice Lundahl - 24 oktober 2010 20:12

Im bossy ,
Touch me when im bossy ,
He kinda likes it when im Bossy ;)

 

 

Jag får väl ge med mig då och erkänna att jag är gaauuuulen :)

Jag gör som jag gör för att jag kan och kan man så ska man ;)

Haha jag lever livet helt enkelt.

 

 

Du förstår inte det och jag begär inte att du ska förstå heller.

Du är inte så gaaaaaaulen som vi är , så du kan inte relatera till det.

Men jag förstår varför du gör som du gör men det drabbar mig med.

Så sluta upp med det där :)

Haha så allting bara kan vara som det ska vara, hihi :)

 

 

Jag har växt så otroligt mycket som människa dom senaste åren, så det är helt sinnessjukt..

Den blyga lilla flicka som jag en gång var den existerar inte ens längre.

Och förra helgen gjorde jag något som jag för 3 år sen ALDRIG skulle ha vågat.

Men jag tror det var värt det, det kändes bra i alla fall :)

Det uppskattades ju också , som det verka haha :)
Me liiike ;)

 

 

Imorgon är det 1 vecka kvar tills jag får nycklarna till min lägenhet.

Helt sjukt.

Nu flyttar jag verkligen snart.

Får väl börja packa lite i veckan.

Så jävla tråkigt bara..

Hade varit bättre om allt bara gjordes av andra och så helt plötsligt så bara fanns allting i min lägenhet istället för här :)

Haha bara att drömma vidare och börja packa istället..


Neeej om jag ska ta och göra något vettigt av min söndagskväll kanske :)

Är så jävla lat nu efter matchen..

Dom hade en stor jävla spelare som gav mig en ordentlig knuff i ryggen.

Det känns nu kan jag säga...

Usch nej nu får jag fan ta mig ur denna stolen :)


Im ouuuuuuuut / Denice Sölvgren Lundahl :)


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards