Niican

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Denice Lundahl - 19 oktober 2010 08:25

Som jag hade velat skriva.. OM tiden bara fanns...

Men tror jag är ledig ons,tors och fre så då kanske jag får till ett inlägg eller två :)

 

Förra veckan körde jag i stort sett bara fram och tillbaka till skurup.

Var där 5 ggr på samma vecka, det måste vara rekord :)

Haha men hade kunnat vara där varje dag, utan tvekan :)

Passa på och tacka Sandra och pappa för middagen i söndags :)
Var både kul och trevligt att få spendera lite tid med familjen Sölvgren igen.

 

Haha och tro det eller ej men denna lilla flicka satt faktiskt på stadions läktare och heja fram mff förlust.

HAHA förlåt lejla :(

Men som många vet är jag INGET mff fan och ingen blev så lycklig som jag när kalmar satt 1-0 målet :)

Detta handlar även om mitt och Lejlas vad.

Och det ser lite ljusare ut för mina pengar nu :)

HAHA men hade nog hellre gett lejla pengarna och låtit mff vinna.

För lejluuush blev en helt annan människa igår när mff förlora och det gilla jag inte alls :(
Så jag offrar pengarna för att se henne lika glad som hon alltid är :)

Det är det värt :)

 

Åh vet ni vad som mer hänt ?
Min älskade snor har börjat jobba med mig, wihooooo :)

Kan ju inte bli bättre...

 

 

Och väldigt snart flyttar jag också :)

Haha livet är helt enkelt underbart :)

 

 

Im ouuuuuuuuuuut / Denice

 

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards