Niican

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Denice Lundahl - 7 oktober 2010 16:15

Kunnat skriva om tusen saker men känns som jag inte har någon vidare lust.

 

 

Vi hade en sjukt rolig kväll/natt :)

Tackar jag för ;)

Haha kom hem sju imorse och lagom trött.

Men det var det värt då vi fick se slutet av the hills.

Och böla skulle jag också och helt i onödan då dom i slutet visar att det är inspelat.

Sjukt dåligt, sitter jag och gråter för ingenting..

HAHA nörd som jag är och ja jag har faktiskt ett hjärta :)

Sen blev det tvunget lite fifa och väntan på knatte, fnatte och tjatte .

HAHAHA vänta vi på hela kvällen + natten...

Nej det var sjukt ball, det får vi göra om :)

 


Legat i sängen hela dagen då jag inte mått så bra, fick det ena slaget efter det andra.

Så hela dagen har varit förvirrande och jobbig.



Varför tänker inte folk längre ?
Är det okej att missbruka sina chanser och sticka någon i ryggen om och om och om igen ?
Ta vara på era chanser istället för en dag får ni inte fler .
Då lär ni ångra er !

Och det är fan inte konstigt att jag är en så kall och hård människa.

Att jag inte längre är den snälla lilla oskylda flicka som jag en gång var.
Ju fler gånger man blir slagen ju starkare och mindre sårbar blir man.

Det resulterar också i en mycket hårdare och mer kall människa...

Hatar mig själv ibland för jag inte längre är som förr men fyfan vad folk har kunnat knäcka mig.

Och vad har hänt i slutänden ? Jag har förlåtit dom och gett dom en ny chans.

Först dödar dom mig och sen får dom en andra chans och då utnyttjar dom den på fel sätt och gör samma sak igen.

Åh jag orkar inte mer :(

Jag kan inte ta hur mycket som helst oavsett om ni verkar tro det...



Jag har inte mer att säga, jag drömmer mig bort till en vackrare plats med bättre människor.

Där jag kan hitta tillbaka till den fina person inom mig som en gång existera.

Där jag kan få leva i min egna lilla bubbla och stänga ut alla runt omkring...

Ta mig dit där jag kan vara mig själv och slippa alla människor som påstår sig vara mina vänner men sen bevisar motsatsen genom handlingar . . .



Im out / Denice

  



Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards