Niican

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Denice Lundahl - 20 oktober 2010 21:54

JAG :)

Haha får höra det rätt ofta..

Jag bruka aldrig göra så, jag bruka aldrig vara så osv.

Sen kom DU ! (alltså jag då )

Vetifan om det är något bra eller dåligt men jag är bara jag :)
Varken mer eller mindre ..

 

Fick höra förra helgen att jag är en varg i fårakläder ..

Haha jag är farlig, det ser man i mina ögon ;)

GAAAAUUULEET :)

 

Nej nu ska jag vara seriös, sorry.

Idag åkte jag och lejlush först en tur in om stan.

Fixa biljetter till fotbollsgalan, underbart :)

Haha ville dit som fan förra året men ingen som ville med.

Nu är det klappat och klart och jag kommer vara där ;)

Och sen blev det en underbar frukost på Mc donalds .

Haha sen begav vi oss mot Svedala för att kolla lite på Nilssons...

Jag behöver framför allt en soffa och där var några bra alternativ faktiskt..

Vi hitta den skönaste soffan , där man kan ha sin dricka bredvid sig, fälla ut och få fotstöd och man får en väldigt chill FIFA position ;)
HAHA där fastna vi i säkert 20 minuter tills lejla säger : Denice vi får nog resa oss nu.

Tråkigt nog så reste vi oss ur denna ursköna soffa.

Men vi kom inte så långt tills vi hitta en annan sjukt skön soffa.

Lejluuush fick ångest då den var som gjuten för hennes lägenhet och hon redan har köpt soffa.

Så i säkert en halvtimme satt vi och diskutera Lejlas ångest och vilka möjligheter denna soffan hade..

HAHA sjukt skön jävla soffa :)

Åh jag har faktiskt också lite ångest.

För just nu vill jag ha SÅÅÅ mycket..

Och man kan inte få allt här i världen, det vet jag..

Men vafan, hur väljer man mellan två saker som man verkligen vill ha ?

 

 

Äsch snart flyttar jag och har mycket att fixa till dess.

Men om jag känner mig själv rätt, blir allt gjort två sista dagarna innan jag flyttar..

Haha ordnar sig nog.

Precis som allt annat :)

 

 

Mitt älskade gudbarn och lillebror fyller 1 år idag, grattis till honom :)

Lilla Kevin Pebin vart tog detta året vägen ?
Kändes som det bara var några veckor sen du låg med ditt lilla huvud mot mitt bröst och sov.

Och idag springer du runt och skrattar .

Åh så snabbt tiden gick...

Men du förblir min lilla gullunge föralltid :)

 

 

 

Lite bilder ifrån Kevins första år :)

                  

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards