Niican

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Denice Lundahl - 14 oktober 2010 15:44

I know there's no replacing what we had going on... for so long.

But When it hurts, I can make it better.
Boy if it works, it's gonna be forever.
We been through the worst, Made it through the weather.
Our problems and the pain.. But Love Don't Change . . .

 

 

Allting flyter på nu.

Jobbat väldigt mycket på dagis dom senaste 2 veckorna :)
Varit lite överallt och på alla möjliga avdelningar .

Haha och så har vi glytat oss på gården, då vi alla försökte rocka med rockringarna.

Och visst var man grym som liten men vad fan hände sen ?
HAHA vi var urdåliga och såg skit roliga ut.

Tycker synd om alla dom som fick bevittna detta men kul var det i alla fall :)
Som vi skratta men tror inte vi ger oss på det igen .

HAHA och sen dagen efter så glyta vi oss återigen, då hopp/dansa vi.

Eller jag härma bara en annan tjej .

Och att jag aldrig tänker på att det finns andra som tittar och ser.

Men vi hade kul i alla fall , haha :)

 

Förmodligen påbörjar jag mitt nya vikariat den 1 nov , wihoo :)
Men inte med mina små änglar utan med nya små änglar .

Men det ska nog gå hur bra som helst :)

Tar några dagar att komma in i det och sen är det bara att kriga .

Passar superbra nu med flytten osv.

Då jag har en säkrad inkomst ett tag.

Men kommer även jobba ihjäl mig precis som jag brukar då jag har vikariat men vafan jag offrar mig :)

HAHA förhoppningsviss kan jag spara en del och ta det lite lugnt efter mitt vikariat tagit slut.

Men är otroligt glad för att få vara tillbaka på Mariehage igen , trots nya avdelning och nya kollegier så är det toppen :)

Jag ÄLSKAR barnen, jag ÄLSKAR jobbet så det kan inte annat än bli bra :)

 

Dock lite tråkigt att inte jobba så mycket på maxi som jag gjort nu på sistonde.

Börja ju komma in i det igen.

Men så är det, behåller ju min fasta tid och så får vi se om det blir några extra dagar också :)
Sen mina nätter som bj dealer kommer fortsätta som vanligt, typ :)

Haha det är bara att kriga :)

 

 

Och jag måste verkligen börja träna .

Inte bara fotbollen utan annars också.

Jag är så svag utan träning och jag hatar mig själv för varje gång jag ger upp för konditionen sviker mig.

Jag kan bli så sur på mig själv så jag tappar hela suget.

Och det är inte alls kul :(

 

 

Nej nu ska vi bege oss ner mot skurup en runda :)
Förhoppningsviss får jag pussa lite på mina små idag också, wihoo :)

 

 

Im out / Denice


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards