Niican

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Denice Lundahl - 18 oktober 2010 17:50

Lägga in denna otroligt fina kommentar som jag fick av pappas fru på facebook.

 

"I mina ögon är du ett litet lamm som imponerar mer o mer för var gång jag träffar dig. Jag tror så starkt på dig Nican, du är så målmedveten, intelligent, duktig,hårt arbetande trots allt annat du ORKAR syssla med ändå(fotboll,cravings:)& h...älsa på oss m.m) När du väl får barn,när den dagen kommer,då lovar jag dig att du blir världens finaste mamma!O duktigaste. För Lars måste det vara en ära att ha en extradotter som är så som du är,det hade det varit för mig i varje fall. Tror din mamma har stor del i det,men mkt kommer fr.dig själv. Kram ♥ "

 

 

Många fina ord som värmer mitt lilla svarta hjärta och betyder otroligt mycket att få höra :)

Jag blev alldeles rörd när jag läste det, fick tårar i ögonen faktiskt .

Tack än en gång för denna fina kommentar :) ♥

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards