Niican

Alla inlägg den 21 oktober 2010

:)

Av Denice Lundahl - 21 oktober 2010 10:44

Vill börja med att tacka Evelina för att hon varit så snäll och gjort min blogg fin :)

Jätte snällt av henne , då jag inte fattar ett skit om hur man gör .

Jag tackar och bugar :)


Idag ska jag hinna med så mycket som möjligt..

Jag har några få lediga dagar kvar innan jag påbörjar mitt vikariat.

Så jag måste verkligen passa på och göra allting nu.

För sen finns det varken tid eller ork.

 

 

Nu börjar det bli så in i helvetes kallt.

Och jag längtar tillbaka till Grekland och värmen.

Hade det inte varit för allt jag har här så hade jag flyttat utomlands.

I alla fall under vinter halvåret.

För jag blir deprimerad av kylen, jag mår psykiskt dåligt faktiskt..

Jag hoppas jag klarar mig ganska bra trots kylan.

 

 

Nej nu ska jag faktiskt sätta fart så det blir något gjort.

För det måste göras idag..

 

Sen blir det lite mys och mat med min älskling innan jag beger mig ner mot skurup för umgås lite med familjen :)

 

 

 

Greeeeceeeeee :)

    

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards