Niican

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Jag är . . .

Av Denice Lundahl - 19 juni 2011 22:06

Som jag är.

Och jag kommer inte ändra mig.

Om jag inte kan vara mig själv bland mina vänner så är det något som är fel.

Förr hade jag problem med att vara den jag faktiskt är.

Jag vågade inte sticka ut, jag vågade inte vara annorlunda, jag brydde mig för mycket om vad folk skulle tycka och tänka.

Men inte längre.

För 3-4 år sen träffade jag ett helt underbart gäng både med vänner och lärare som lät mig vara mig själv.

Som till och med hellre ville höra min röst genom hela korriden än att jag skulle vara den blyga flicka som jag först var då jag kom dit.

Jag kunde vara annorlunda för de accepterade mig för den jag är.

Och det är också därför jag nu har en helt fantastisk vänskap med två av mina bästa killkompisar :)

Och det är jag bara tacksam för.

Även om folk har problem med den jag är idag så kan jag tyvärr inte ångra att jag lämna mitt säkerhetsnät och visa vem jag egentligen är.

Där kommer alltid finnas folk som snackar skit om en, som är avundsjuka, som inte tycker om en av olika anledningar men det hindrar inte mig längre för vara den jag är.

Jag behöver inte vara ALLA till lags bara de som står mig närmst :)
Det är NI som är viktiga för mig, vad ni tycker och tänker.

Inte all världens människor som jag ändå inte ens vet vem de är.

Punkt slut , haha :)



I alla fall en helt fantastisk helg har jag haft.

Blev fest i fredags, sjukt ball faktiskt.

Bara det att natten gick så jävla snabbt .

Men men innan dess var vi ute och åt med mamma som fyllde år :)
Grattis igen min kära mamma :)

Och i lördags vaknar jag och min kära kusin efter 4,5 timmes sömn.

Han PRATAR ihjäl mig i 45 min innan jag ens fick chansen till att försöka somna om :P

HAHA jag behövde sova eftersom jag skulle jobba natten.

Men blev lite sömn till faktiskt och resten av lördagen blev mest mys, lite tvätt och mat typ :)
Jag jobbade natten, trött som attans men det var kul ändå.

Lite segt innan folket trilla in sen rulla det på.

Och idag har vi äntligen spelat fotbollsgolf (blev aldrig något sist).

Sjukt ball.

Bebis är riktigt rolig att spela fotboll med.

Fyfan vad vi skratta :)
Och efter golfen så laga vi mat och titta på film :)
Ni är bäääst mina vänner hoppas ni vet det.

Ni förgyller verkligen mitt liv :)

Jag älskar er mina fina <3



Usch jag ser inte framemot kommande vecka.

Förlåt jag vet att man inte får skriva såhär i bloggen då det finns folk som skriver ut saker man skriver och lämnar det till ens chef men jag måste få gnälla lite :)

Jag jobbar dubbelt 3 dagar denna veckan.

Plus midsommarafton då alla andra är lediga :(

Och på onsdag har jag tagit ut en semesterdag på dagis för kunna jobba på Maxi.

Och så jobbar jag 6/7 dagar denna veckan så det kommer bli underbart :)

Men men bara att kriga sista två veckorna innan semestern nu.

Sen har jag två lediga veckor (Dock inte helt ledig men från dagis i alla fall)

Förlåt men semestern är efterlängtad nu :)

Får se hur död jag är nästa söndag, ska bli intressant :)



Nej nu får det vara nog..

Im ouuut / Denice Sölvgren Lundahl :)




Ni är något av det bäästa som jag har i mitt liv :)

Ni är guldvärda mina fina..

 


 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice Lundahl - 3 september 2018 20:37

Sen jag var här inne.. En evighet sen jag blogga.. Galet... Undra om jag har några läsare kvar ens. Någon som är intresserad eller bara folk som trillar in av en ren slump.  Kanske är det dags att börja blogga igen. Skriva ner alla tankar...

Av Denice Lundahl - 30 december 2017 14:25


Och/eller trodde inte att folk fortfarande klicka in här för att läsa. Jag har släppt bloggen helt. Det finns inte tid. Jag har nu 2 barn och pluggar, dygnets timmar räcker inte till. Jag hade behövt 24 vakna timmar för att jag skulle hinna m...

Av Denice Lundahl - 22 april 2017 02:22

På annat . . . Sjukt längesen jag blogga men kan lika bra göra det nu. Nu när jag sitter här i soffan och inte kan sova. Åh hatar detta :( Jag hade samma problem i slutet av graviditeten med Atlas att jag inte sov på nätterna. Men då somna jag ...

Av Denice Lundahl - 29 januari 2017 12:18

Förstå vart tiden tog vägen. Min älskade lilla kille. Känns som att du kom igår men ändå som att du alltid funnits här hos oss. Kan inte förstå att min kille är så stor. Har heller inte riktigt förstått att vi ska få en till liten kille. Tänk vi...

Av Denice Lundahl - 21 januari 2017 21:25

Ett beslut. Och jag tycker att det är extremt skönt. Vi beslutade på nyår att vi båda skulle ta bort vår fb och instagram bara för att vi lägger för mycket tid på just det. Innan vi sover,när vi vaknat och en hel del tid där emellan. Vilket gör ...

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards